HYTTEMORGEN

God morgen! Eller, nei. Det er vel ikke god morgen nå lenger haha. God formiddag? Jeg har i alle fall hatt en helt fantastisk morgen. Det er noe spesielt med det å våkne opp på en hytte. Som jeg elsker det! Så avslappet, så deilig og så kos. Jeg sov bedre i natt enn hva jeg har gjort på flere år tror jeg, og i tillegg våknet jeg opp til snø utenfor vinduet og den fineste jeg vet om ved siden av meg.

Nå har vi spist deilig hyttefrokost som selvfølgelig innebar brødskiver med brunost. Planen er å slappe av litt, spille inn en Q&A-vidoe, lage GIVEAWAY (følg med på Instagram i dag @andreasveinsdottir og @mortendalhaug) og gå en skitur slik at jeg får testet ut de svindyre skiene mine, haha. Vi har vlogget gjennom hele turen min til Sørlandet, så det er bare å glede seg. Dere skal selvfølgelig få se hvordan min første skitur på 10 år gikk. Det kan mildt sagt bli interessant, hihi.

5 kommentarer

Siste innlegg