HYTTEKOS MIDT I UKA OG PLANER FOR KVELDEN

God fredag, fineste dere! Håper dere har hatt en fin uke og er klare for helg ☺️ Her hos meg er det quiz med vennegjengen på zoom og tacokveld som står for tur. Veldig deilig, en perfekt fredagskveld under disse omstendigheter.

Jeg føler egentlig at jeg har hatt litt helg. Morten, Trulte og jeg har nemlig vært noen dager på hytta og hver gang jeg erp å hytta føler jeg at det er helg, haha. Selv om vi har brukt dagene på mye (veldig morsom) jobb så har det blitt tid til kos også!

Det ble en veldig deilig tur i går hvor vi hadde med oss pepperkaker, gulrøtter og “rett i koppen”-solbærtoddy!

Helt nydelig!

Jeg lurter forresten på om dere har et ønske-innlegg til fredager? Som jeg nevnte forrige uke blir “helgens planer” satt på vent, rett og slett fordi det naturlig nok skjer veldig lite nå og jeg prøver å holde meg mest mulig hjemme. Så hvis dere kommer på et fast innlegg dere kunne tenkt dere på fredagen så rop ut i kommentarfeltet ❤️

9 kommentarer

Siste innlegg