HYTTEKOS, BUDRUNDE OG PENDLING

Nå som tiden står ganske stille bruker jeg (litt for mye) tid på å mimre tilbake. Jeg ser på gamle ferier, mimrer tilbake til sommeren og i stad begynte jeg å bla i arkivet for å se hva som skjedde i mars i fjor. Jeg hadde helt glemt hvor mye som skjedde for et år siden! Hele livet endret seg faktisk på en liten måned og nå skal dere få se noen av høydepunktene.

Vi spilte inn dialektchallenmge og jeg er så elendig at det er like før jeg begynner å grine. Hvordan kan man være så utrolig dårlig på dialekter? Dere må faktisk se denne, haha. Dere finner den her.

Morten og jeg var en del på hytta og koste oss med skiturer i sola, boblebad og alenetid. Det var helt magisk og jeg husker at været var utrolig fint! Solen varmet, det var masse snø og fordi vi dro i ukedagene var vi nesten helt alene oppe på fjellet hver eneste gang.

Så fint var været at jeg fikk dette fantastiske skillet 😂

Morten fikk deltatt på NM i vannsklie i fjor. Vi skulle egentlig vært på NM i Tromsø helgen som var, men det ble avlyst av ganske åpenbare grunner.

Vi pendlet ekstremt mye mellom Oslo og Lindesnes. Jeg hadde begynt å pakke ned leiligheten i Oslo selv om vi ikke hadde fått noen leilighet fordi jeg ikke orket mer av den situasjonen. Så vi kjørte flyttelass mellom de to stedene og oppholdt oss mest hos Morten i Lindesnes. Planen var faktisk at jeg skulle flytte dit frem til vi fikk en leilighet, men det løste seg heldigvis i tide.

Vi dro til Preikestolen for å gå på tur. Altså det var så nydelig vær på denne tiden i fjor og vi raste opp. Det var utrolig deilig. Vi hadde kanskje litt ekstra energi fordi på veien dit var vi i budrunde og da vi parkerte fikk vi beskejd om at leiligheten ble vår!

Jeg arrangerte avskjedsmiddag for meg selv i Oslo og holdt hele flytteprossessen for meg og de nærmeste helt frem til vi faktisk flyttet inn.

Så flyttet jeg faktisk ut av leiligheten i Oslo, kjørte de siste tingene til Lindesnes og ble boende hos Morten de siste dagene av mars før vi flyttet inn i vår fantastiske leilighet 1. april!

10 kommentarer
    1. Jeg digger disse innleggene! 😀 Kanskje du kunne oppsummert hver måned i nåtid også? Sånn med bilder og litt tekst med hva som skjedde nå i Mars… Og/eller månedens beste/værste hendelse, månedens bilde, månedens ja/nei, månedens største irritasjon, månedens avhengighet, månedens beste måltid… Litt sånn som ukens oppsummering, bare månedens…? Haha, ble jækla kronglete forklart, men håper du skjønner! 😉
      Kul treningsvideo forresten! Tommel opp! 😀 Ha en fin Fradda! Klem! <3

      1. Jeg hadde det før faktisk! Men kuttet det ut fordi jeg har uken som gikk i tillegg så det ble så mye oppsummering… Begynte heller med hva som skjer i den kommende måneden, men kanskje jeg skal bytte igjen? 🙂

    2. Det er veldig bra som du gjør det altså, så det er kanskje best 😉 Tenkte dette i tillegg , men det kanskje litt for mye oppsummering ja… hehe! Du vet best, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg