HVORFOR BOR JEG IKKE HER?

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE ZARA / SKO HER / VESKE HER

I dag dro Morten og jeg til Grimstad, en bitteliten kjøretur fra Kristiansand for å kose oss litt. Vi lot Trulte være igjen hjemme og tok oss litt kjærestetid i denne herlige sørlandsbyen som jeg virkelig har falt for!

Jeg spurte Morten hvorfor vi ikke bor der i stede for i Kristiansand, haha. Det er jo så nydelig der. Trange brosteinsgater, nydelige hvite hus og fantastisk beliggenhet ved sjøen. Og nå har jeg bare sett sentrum!

Vi dro på Apotekergaarden for å spise lunsj etter å ha fått masse tips om det sist vi var her. Det skuffet virkelig ikke. Da jeg kom inn ble jeg helt forelska i stedet. Det var så fint innredet, skikkelig kult!

Vi gikk videre ut i bakgården hvor det var masse planter og bord i søte farger. Skikkelig hyggelig. Så må vi jo snakke om maten! Både Morten og jeg gikk for salat. Han spiste kyllingsaslat med fetaost og jeg tok Gaardensalat uten tunfisk. Så godt, ikke minst brødet og aiolien. Det er et av de beste brødene jeg har smakt i mitt liv og jeg elsker brød. Så bestilte vi søtpotetbåter med parmesankrem, altså!!!

For et koselig sted! Dette anbefales varmt om dere skal til Grimstad.

Vi fant en søt liten bruktbutikk med så mye fint service! Jeg måtte ta et bilde, hehe.

Etter å ha ruslet rundt, satt oss på en benk her og der og bare kost oss i sola avsluttet vi besøket med en softis på brygga. En helt perfekt lørdag spør du meg!

12 kommentarer
    1. Flyttet hit for 5 år siden, og jeg blir! Vi har sett på hus i Kristiansand-området også, men man får så utrolig mye mer for pengene i Grimstad. I tillegg er det kort avstand både til Kristiansand og Arendal, så selv om man av og til føler det er litt lite utvalg av butikker i Grimstad, så er det ikke langt til «mer siviliserte strøk»

    2. Godt det falt i smak. Bodd i Grimstad nesten hele livet bortsett fra vgs og universitetstiden. Skal jeg shoppe er det kun en liten tur til sørlandssenteret for ymse ting. Resten finner man stort sett i byen. Utrolig fine turmuligheter her også, og liker at tempoet i byen er mer bedagelig enn i de andre byene. Men mulig jeg er blitt en smule skada da, er vant til å gå i byen og kansje møte på 3-4 stykker. (Utenom sommerferien selvfølgelig).

    3. Jeg har akuratt flyttet fra Bergen til Grimstad og stortives. Elsker at det er landlig men også nærme Kristiansand og Arendal. Til og med bare noen timer kjøretur til Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg