HVOR BLE JEG AV I GÅR?

Hei og god morgen, fineste dere!

Beklager fraværet mitt i går. Jeg må være så ærlig og si at jeg glemte bort bloggen litt. Da jeg kom på at jeg ikke hadde delt noe var klokken ti på kvelden og det ble litt i seneste laget, eller? Hadde dere vært her klokken ti? 😅

Unnskyldningen min er enkelt og greit at Morten hadde bursdag og jeg koblet meg egentlig av fra det aller meste. Det var generelt lite oppdateringer fra meg i går. Jeg gjorde det egentlig litt ubevisst, men dagen fløy og plutselig var det kveld. Det er egentlig et godt tegn! Jeg hadde en veldig fin dag og håper Morten hadde det samme.

Tenk at han har blitt 28 da, han er snart voksen på “ekte”. Jeg merker at den grensa der skyves fra år til år, haha. Før husker jeg at jeg trodde man var voksen da man ble 18. Så feil kan man ta! Så ble det 22, da skulle jeg være gift og ha hus fordi det hadde voksne folk. Så ble det 25 og nå føler jeg det er rundt 30. Når jeg nærmer meg 30 blir det sikkert 35, og sånn går det fort for alltid 😂

Uansett alder så er det moro med bursdag og jeg koste meg så med å feire Morten! Nå har jeg kommet dit at jeg synes hans bursdag er morsommere enn min egen fordi da får jeg varte opp ordentlig og overraske litt. Han ble vekt med kake, ballonger og lys på senga av Trulte og meg før det ble bursdagsfrokost og gaver. Vi koste oss hele dagen bare oss to, før det ble en liten familiemiddag med Mortens ønsker: taco og Toro brownie, haha. Veldig greit og veldig koselig ❤️

Jaja, nok om gårsdagen! I dag skal jeg være påskrudd igjen og dele dagen med dere. Først skal Morten og jeg i et møte med banken og så drar jeg til Kristiansand for å møte en venninne som jeg ikke har sett på lenge. Det blir nok siste gang vi får sett hverandre før jeg flytter så vi skal egentlig bare sees, utveksle julegaver og sørge over at jeg flytter.. Dramatisk, jeg vet.

Vel, det var det! Nå skal jeg slutte å bable her og komme i gang med dagen. Ønsker dere en strålende dag!

12 kommentarer
    1. Så bra dere koste dere på Mortens bursdag. Helt topp at du “glemmer” bort litt andre ting på sånne dager, det er viktig det! Det viser bare at du kan være i nuet! Tommel opp for det! Ha en fin dag, fine deg! <3

    2. Litt random kommentar, men må bare fortelle deg om at jeg drømte om deg i natt og at du var blitt gravid ved uhell og bestemte deg for å gjennomføre svangerskapet da du fant det ut litt sent uansett og du hadde ei i familien medlem som sårt ønska seg barn men som ikke kunne få selv, så dere var enige om at hun skulle få adoptere og det gjorde at du så egentlig veldig positivt på det hele med graviditeten og alt. Og du var såååå vakker og stolt av magen og sånn! Så endte det opp med helt på slutten at du hadde faktisk hadde somehow blitt så glad i den rollen du hadde under graviditet, og barnet at du ønsket å beholde det. Så ja gikk hun andre med på det og så ja.. ble du en amazing kul mamma.

      Var veldig random at jeg drømte det for jeg driter egentlig i at du ikke vil ha barn! Haha.

    3. Jeg hadde vært her klokka 10. Det første jeg leser når jeg står opp om morran er nyheter oxo bloggen din. Og det er det jeg gjør før jeg legger meg og. Savner 2 innlegg om dagen fra deg❤❤

      1. Jeg savner to innlegg om dagen, så jeg hadde vært klar for innlegg seint❤️ Gleder meg alltid til nye innlegg fra deg og syntes du har en veldig fin blogg❤️👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg