HVERDAGSLYKKE

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, kjære dere! Jeg er ganske fornøyd med livet om dagen og har funnet ut at små hverdagsgleder skal ha mye av æren for det. Hvis man klarer å glede seg over de små tingene i livet er det utrolig mye å være lykkelig for! Nå skal jeg dele noen av de tingene som gjør meg veldig lykkelig i hverdagen…

Re opp sengen. Dette gjør jeg hver eneste morgen. Jeg har fem puter i sengen og Morten hater det, haha. Han vil helst bare ha en pute, den han skal sove på, så han kaster den store hotellputen og den ene pynteputen jeg har i sengen på gulvet hver gang han skal sove. Jeg kunne gjerne hatt fem puter ekstra, men men. Hver morgen etter at han har stått opp går jeg inn på soverommet, plukker opp de to ekstra putene og legger de pent på plass før jeg rister dynen og rer opp sengen. Jeg får bare en god følelse av det!

Morgenkaffe. Jeg må faktisk ha morgenkaffe, hvis ikke får dagen en litt dårligere start enn hva den burde hatt. Jeg bruker min fantastiske kaffemaskin og setter på en kopp med americano, tar den med inn i stua og nyter den mens jeg ser på God morgen Norge.

En lang og god samtale med en venn. Det er så koselig og jeg setter ekstra pris på det nå som jeg bor så langt unna. Man trenger egentlig ikke snakke om noe spesielt, men dere vet når du ringer en venn og så bare snakker og snakker man til det plutselig har gått en time. De samtalene!

Legge klær pent på plass med en gang. Når jeg kler av meg på kvelden så bretter jeg det jeg kan bruke om igjen og legger pent på plass i klesskapet. Hvis jeg vasker klær så bretter jeg det med en eneste gang det er tørt og sorterer pent på plass. Det som skal henges opp henges opp. Da holder jeg orden i skapet til enhver tid og slipper store bunker med klær som må sorteres, noe som er utrolig kjedelig.

Podcast. En god podcast kan virkelig få opp humøret! Jeg har noen favoritter, Konspirasjonspodden, Andersen & Jakobsen og nylig har jeg begynt å høre på Alice & Bianca som er en svensk podcast med to av Sveriges største influensere. Jeg synes den er så morsom fordi de er dønn ærlige, åpne og virker ikke å bry seg om hva noen mener.

Nytt sengetøy og nyvasket hår. Finnes det en bedre følelse enn å legge seg i nyvasket sengetøy etter å ha tatt en lang og deilig dusj? Jeg tror faktisk ikke det. Her slenger jeg på ansiktsmaske også fordi det er lykke, det.

Stratosdyr. De gjør meg lykkelige, virkelig. Det heter egentlig sjokoladefamilien, men jeg har døpt dem om haha. Jeg har faktisk sagt stratosdyr i alle år, aner ikke hvorfor det ble sånn. Hvis ikke dere har smakt, så smak! Det er lykke på tunga.

Natur og frisk luft. Se for dere at solen skinner, men det er ikke for varmt og man går på en liten sti omringet av små vann og høye trær. Jeg føler at jeg får puste sånn på ordentlig. Eller ikke akkurat nå da, jeg er så allergisk at jeg omtrent ikke kan gå ut av huset haha, men hvis man ser bort ifra det da.

En god klem fra kjæresten. Altså det kan snu en dårlig dag det, altså.

Jakke her / sko her

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Herlig! Og får en fin by du bor i ( min hjemby) 💖 du virker jo bare som den herlige personen også da 😁

    2. hvilken app bruker du når du skal redigere bilder til snap, altså når du skal skrive swipe up og sånn?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg