HVA HAR JEG LÆRT AV FORHOLDET MITT?

God torsdag og velkommen til nok et innlegg i Singelliv, dating og forhold-spalten som jeg døpte den om til i oktober. Nå kan jeg ikke lenger kun skrive om singelliv & dating fordi vel… Jeg får ikke så alt for mye input på den kanten lenger. Det jeg derimot får mye input på er hvordan det er å være i et forhold og hvordan jeg er i et forhold. Jeg satt og tenkte over dette i går kveld og kom frem til at jeg har lært en del av meg selv, noe overraskende og noe forventet, av å være i et forhold for første gang.

🖤 Jeg får ikke sinneutbrudd, men går heller inn i en kald krig hvor “silens treatment” er metoden som gjelder. Hvor lurt dette er vet jeg ikke, men det er visst sånn det har blitt. Heldigvis skjønner jeg selv hva jeg holder på med, problemet er bare at jeg er så sta at jeg sjelden klarer å gi meg hehe.

🖤 Jeg har aldri vært så redd for å miste noen. Selvfølgelig tenker man på at noen nær deg kan dø, men jeg går aldri rundt og er redd for å miste vennene mine som venner eller pappa som pappa. Jeg er derimot livredd for å miste Morten som kjæreste fordi ting er så bra, han er så bra og vi er så bra sammen. Jeg har aldri noen gang vært så forelska i noen som jeg er i han og det er selvfølgelig skummelt.

🖤 Kos er faktisk fantastisk koselig (hehe) så lenge det er med rett person. Jeg har aldri i mitt liv vært så komfortabel rundt noen som det jeg er med og rundt Morten. Jeg irriterer nesten meg selv fordi jeg er så klengete og vil aller helst ligge oppå Morten til en en hver tid, selv når han prøver å spise eller se på tv. Dette er veldig rart for alle som kjenner meg og som vet hvordan jeg egentlig føler det angående kosing.

🖤 Jeg liker ikke å bli spandert på. Nei, ikke av kjæresten min heller. Vi deler omtrent alt bortsett fra gaver til hverandre. Jeg husker da vi skulle feire bursdagen min og han tok meg med ut på bursdagslunsj. Planen hans var visstnok å betale, men jeg sneik meg inn på do og tok regningen samtidig før jeg nektet han å vippse mer enn sin del. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare liker ikke å få ting. Jeg liker å gi, haha. Jeg må faktisk lære meg å ta imot sånt…

🖤 Han er min “go to person”. Selv om jeg enda bruker vennene mine flittig til å lufte både det ene og det andre så er kjæresten min den første jeg ringer om jeg har en dårlig eller en god nyhet. Han er også den første jeg ringer om jeg bare vil prate.

🖤 Jeg er overraskende lite sjalu. I alle år har jeg sett for meg at jeg kom til å bli en sjalu kjæreste som var mistenksom for alt og ingenting. Derfor overrasker det meg stort at jeg er veldig lite sjalu. Litt er jeg jo, altså hello kjæresten min er verdens beste, men det er i veldig liten grad. Jeg tror grunnen til det er så enkel som at jeg er utrolig trygg på han og at han er så trygg på meg. Når det er tillit fra begges side er det veldig mye lettere å stole på hverandre. Hadde han vært sjalu hadde jeg også sikkert vært mer sjalu om det gir noen som helst mening.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Hei! Mener å huske at du var i Tromsø for ikke så lenge siden – har du noen tips til hvor man bør spise og hva man bør gjøre? 😅

      1. Hei 😀 Det var jeg i november, ja. Vi tok fjellheisen opp til en topp med nydelig utsikt og ellers gjorde vi egentlig ikke så mye spesielt, dessverre. Vi var på fotballkamp og bodde hos søsteren min så lagde mest mat hjemme 🙂

    2. Hei. Mener å huske at du var i Tromsø for ikke så lenge siden – har du noen tips til hvor man bør spise og hva man bør gjøre? 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg