HUSMOR-ROLLEN, REISESYK OG HUND

Reklame | annonselenke Monki / Nelly

Det er på tide å dele litt tanker som surrer rundt i topplokket om dagen…

JUMPSUIT MONKI HER / SKO HER

💭 Hvordan kan det samle seg så mye støv på kort tid? Jeg har blitt tidenes neat freak og har lyst til å støvsuge hver eneste dag. Jeg støvsuger, og dagen etterpå er det allerede støvete! Det til tross for at vi ikke lufter her en gang på grunn av pollen. Er dette normalt?

💭 Apropos det å ikke lufte. Jeg er en person som gjerne skulle hatt alle vinduer på vidt gap i hele huset, hele døgnet rundt. Jeg får litt panikk av at vi ikke kan lufte her, men det er jo bedre enn å gå rundt hoven og med rennende øyne i sitt eget hjem. Det er nok når man er utenfor huset, hehe.

💭 Kjærestekilo er en virkelig greie og jeg er ikke happy…

💭 Stakkars huden min har omtrent dødd etter at jeg kom hjem fra Thailand. Å gå fra den ekstremt fuktige luften til den tørre luften her med pollen og alt ble litt mye. Jeg skrubber og smører, men den vil liksom ikke komme seg helt igjen. Heldigvis sitter brunfargen enda godt da, merkelig nok.

💭 Side om side må være noe av det koseligste som finnes! Jeg har sett en del på det i det siste og jeg får en skikkelig god følelse av det. Det er litt sånn lørdagsfølelse med nyvasket hjem, lasagne og kos haha.

💭 Jeg og Morten skal kanskje begynne å passe en hund litt innimellom det gjør meg så lykkelig! Vi skal dra og hilse på han om en uke og jeg gleder meg veldig mye. Det eneste livet mangler er en hund.

💭 Akkurat nå er jeg helt sykt syden-syk. Jeg sitter og ser på reiser til Hellas hver eneste kveld og drømmer om Santorini eller Mykonos. Det er så vakkert. Jeg må ærlig innrømme at jeg ser for meg alle de fine bildene jeg kunne fått der, haha. Altså jeg elsker Hellas. Nydelig land, nydelige folk, nydelig mat.

 💭 Eurovision er så moro! Tenk at jeg ikke har oppdaget dette før nå. Så mye kule klær, masse glitter og glam og sykt mange kule låter. Jeg er bare så lei meg for at Italia ikke vant, herregud den sangen er så kul og han hadde så attitude, love it.

💭 Jeg kjenner at det er helt greit at jeg ikke bor i Oslo lenger, selv om det er veldig koselig for en helg.

💭 Jeg er skikkelig sjalu på alle som ikke er allergisk mot pollen. Det er grusomt.

 💭 Nå omfavner jeg virkelig husmorsrollen. Jeg elsker å rydde, vaske klær, lage mat, vaske leiligheten og generelt styre og stelle hjemme. Det er så koselig! Ikke misforstå, jeg kunne aldri kun gjort det fordi da hadde jeg gått på veggen, men det er veldig koselig å like slike ting.

 

16 kommentarer
    1. Det fins en sprøyte du kan ta mot allergi som hjelper helt sinnsykt! Ta tabletter og øyendråper i tillegg, da kan du lufte så mye du vil 😁 men husk å skift sengetøy litt oftere da!

      1. Jeg tar øyedråper, piller og nesespray, men kan fortsatt ikke lufte 🙁 Tok en kortisonsprøyte i fjor, men hørt at det ikke er så bra… Så skal begynne på vaksine til høsten 😀

    2. Hei vakre! ❤️ Skjønner godt at det er kjipt å ikke få luftet altså!!! Kanskje dere kan gå til innkjøp av luftrenser? Klem ❤️

    3. Oppsøkte fastlegen, og det er vaksiner i tablett form man tar over 3 år. Dette gjør at man kan bli symptomfri fra allergi. Har tatt de i 1 år nå og pollensesongen er en drøm. Anbefales!!

    4. Hvis du er gira på en rolig og romantisk kjæresteferie burde du sjekke ut Karpathos😊 Liten øy, men såå fint! Man kan leie kjøretøy og utforske øya om man vil, eller ta båt rundt omkring og oppdage små strender uten folk❤️ Var der med venner, men skal definitivt tilbake med en fremtidig mann😀

    5. Du blir bare mer og mer nydelig for hvert bilde jeg ser av deg. Du er så vakker fra innsiden og ut Andrea! Heier virkelig på deg og bloggen din! Klem

    6. Jeg skjønner godt hva du mener med støvsuging. Det er en evig kamp! Et tips er å kjøpe en av de nye støvsugerne som går på batteri, dyson for eksempel. Det gjør støvsuging så mye lettere og da er det ikke like kjipt å måtte gjøre det hver dag 🙂 Noen av de er også veldig gode med tanke på allergier

        1. Ikke forslag til noen rimelige dessverre🙈 electrolux f9 er veldig bra, men den ligger på mellom 4000kr og 6000kr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg