HJEMMEKONTOR-STILEN OG ET NYTT MØBEL

Reklame | annonselenker Nelly og Jotex

Hei dere ❤️ Jeg må bare si tusen takk for alle de hyggelige kommentarene deres i går på brille-innlegget! Dere er så skjønne. Jeg blir så glad av å åpne et kommentarfelt som er fylt med kjærlighet, altså dere. Fine folk!

Når det kommer til disse brillene har jeg enda ikke vendt meg helt til de, men da jeg hadde tidenes kontordag på mandag hvor jeg satt ti (!!!) timer foran macen så kom det seg litt. Da merket jeg etter hvert ikke at jeg hadde de på lenger, men det tar enda litt tid. Den første dagen fikk jeg faktisk skikkelig vondt i hodet, men det ga seg heldigvis. Det er nok veldig uvant for øynene mine og for hodet mitt, men forhåpentligvis tilpasser de seg godt veldig snart.

Her går det som alltid i hjemmekontor. I det siste har det blitt veldig mye stillesitting foran macen. Været har vært elendig så jeg har ikke fått gjort noe som helst ute samtidig som det har vært mye mac-arbeid. Jeg har så vidt begynt å redigere videoene til desember og jeg, jeg som “hater” YouTube og redigering satt meg ned og gjorde ferdig tre hele videoer på en dag. Altså!!! Så fornøyd. Jeg gjorde ikke annet enn å skryte av meg selv til Morten, haha.

Det er vanligvis Morten som redigerer alt, men når vi har så mye materiale å redigere så hjelper jeg jo til. Nå var det faktisk litt morsomt fordi videoene er så morsomme og mange av de er mine idéer, hihi.

I tillegg til YouTube så er det jo black week og det krever en del jobb. Det er jo myyye black week mas fra meg, hehe. Men! Jeg synes det er mange gode tilbud nå faktisk. og hvis dere er som meg og bruker black week til å handle julegaver, til å kjøpe påfyll av forbruksvarer eller til å kjøpe noe man har sett på og ønsket seg lenge så kan man gjøre noen gode kupp altså 😀

Apropos kupp. Se på denne stolen!!! Jeg er så glad. Etter mye om og men så endte vi opp medå. bestille denne for en ukes tid siden. Morten hadde en velkomst-kupong på Jotex så vi fikk 40% rabatt og da var det ikke noe å lure på. Jeg er så fornøyd med den og gleder meg til å pakke den ned igjen om noen dager og ta den med til Oslo. Vi måtte jo se på den da den kom… Så endte det opp med at vi pakket den opp og satt den i stua, haha. Hvorfor ikke? 😅 Dere finner stolen her.

Ja, som dere er er det hjemmekontor-stilen det går i. Jeg bruker så mye koseklær nå og det er faktisk sjeldent jeg har på meg noe annet i mer enn en time. Det er litt digg, men jeg begynner faktisk å savne det med pynting og at man går rundt en hel dag i fine klær og gjør ting. Vel, vel. Den tid kommer nok tilbake så får man prøve å nyte dette mens man kan. Nå skal jeg faktisk få gå noen timer i normale klær i dag. Jeg skal nemlig i et møte med regnskapsføreren min, plukke opp to ting jeg har bestilt og i middag til pappa i kveld så da kan jeg jo fiffe meg opp litt 😉

Dere finner forresten den superdigge genseren jeg har på meg her, og buksen er en del av et sett som dere finner her.

Hvordan har dere det om dagen? ❤️

4 kommentarer
    1. Nei men Gud, som du nailer de brillene! Ohhh! Haha! Sååå fin stol! Blir sikkert skikkelig fin i leiligheten deres! Gleder meg til å se på videoene deres på YouTube i Desember jeg! 😀 Ellers er det vanlige, kjedelige dager her altså, både hverdag og helg… Men for å være ærlig passer det meg ganske bra, så kan ikke klage, haha. Gleder meg syyykt til julefeiring da! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg