HJEMME IGJEN OG DAGENS PLANER

Reklame | asnnonselenker Nelly

T-SKJORTE PULL&BEAR / JAKKE HER / SKO REEBOK / VESKE NUNOO / BUKSE HER

God morgen, fineste dere! Nå er jeg tilbake i Kristiansand og selv om jeg har hatt det kjempefint på tur, så er det litt godt også. Det har nemlig gått veldig i ett de siste dagene.

Vi har vært oppe i seks-syv tiden og hatt en god miks av mye jobb og litt kos, haha. Det blir ofte sånn når vi drar på tur. Vi drar ikke akkurat på ferie. Det sier vel litt når Morten velger bursdagsgaven min med tanke på at jeg skal få tatt bilder der 😉 Det er sånn vi liker det, men begge var enige om at vi trenger en ordentlig ferie når kjøkkenet er ferdig. Da blir det fort noen dager på hytta uten mobil og jobb, deilig!

Det har vært litt dårlig med updates fra Barcelona her på bloggen, noe som skyldes en kombinasjon av dårlig nett på hotellet og som sagt veldig hektiske dager. Jeg har allikevel stått på og tatt masse kule bilder som jeg gleder meg masse til å vise dere! Det kommer nok en oppdatert Barcelona guide også, i hvert fall med mat hihi. Jeg fant nemlig helt syke restauranter denne gangen, altså helt syke!

Så ja, dagen i dag blir en skikkelig arbeidsdag. Jeg skal sitte foran magen og kose meg med redigering av bilder, lage innlegg til dere og kanskje til og med starte på Barcelona bloggen! Det blir moro 🙂 Ellers har jeg en voksetime, jeg må hente noen pakker på posten, spille inn en video og i kveld skal Morten og jeg til foreldrene hans på middag. Vi har ikke kjøkken enda (det kommer i morgen, yei) så det å få en ordentlig hjemmelaget middag blir utrolig deilig.

Nå er det bare å sette i gang! Nyt dagen, fine dere.

 

0 kommentarer

Siste innlegg