HJEMKOMST OG DAGENS GJØREMÅL

Reklame | annonselenke Nelly

SOLBRILLER EBAY / GENSER ARNIE SAYS / SKJØRT HER / VESKE NUNOO

God morgen fra Kristiansand! Åh, så godt det er å være hjemme igjen. Jeg har storkost meg på ferie, men gårsdagens hjemreise var ganske så hard. Det å kunne legge seg i sin egen seng klokken ett på natta etter å ha vært på reise siden i går kveld var ubeskrivelig godt. Jeg skal nyte det maks frem til jeg reiser avgårde igjen på torsdag, hehe.

Her går det fort i svingene, men jeg har mye jeg skal få gjort i løpet av dagen i dag. Allikevel ligger jeg antakeligvis og snorker i dette øyeblikk. Jeg var så sliten i går kveld og bestemte meg for å sove ut i dag så jeg skrev dette i natt og stilte det inn så det ble publisert nå, hihi.

Det er som sagt mye jeg skal rekke og for å få oversikt skrev jeg som vanlig en liste. Jeg elsker å lese andres lister så jeg tenkte at det kunne være gøy å dele den med dere. Her er min to do liste:

🌸 Hente og sende pakker på posten. Det har hopet seg opp mens jeg har vært borte og jeg trenger i hvert fall to av dem i morgen. I tillegg må jeg sende tilbake den elendige lånetelefonen jeg hadde da mobilen min (som de ikke fikser) var på verksted.

🌸 Sende utkast på et samarbeid. Det må gjøres så fort som mulig i dag så det er bare å komme i gang.

🌸 Blogge en del klart til helgen så jeg kan ta meg fri og nyte! Jeg må også redigere ferdig resten av bildene fra turen slik at jeg har de til innlegg og bildebanken.

🌸 Vaske klær jeg skal ha med på tur og pakke helt 100% ferdig.

🌸 Lese gjennom og svare på alle de fine kommentarene deres fra de to siste dagene. Jeg synes det er så vanskelig å svare fra mobilen og dere har skrevet så mye så det må gjøre på en ordentlig måte. Jeg skal sette meg ned med en god kopp kaffe og kose meg med de i løpet av dagen!

🌸 Svare på mail. Den innboksen er ganske full så det blir en skikkelig kontordag på meg.

🌸 Redigere ferdig vloggen fra turen og redigere shopping challenge. Disse kommer ut fortløpende så følg med på kanalen Morten og jeg har sammen Vi spilte inn en video før vi dro også. Blitt flinke!

🌸 Lese gjennom kontraktforslag og starte planleggingen av et samarbeid til høsten.

🌸 Bytte sengetøy på gjesterommet. Jeg liker alltid å ha rent sengetøy klart i tilfelle vi får spontanbesøk, litt sånn som da Cristian kom natten før vi reiste på roadtrip. Nå har jo han sovet der så da må det byttes og gjøres klart til neste gjest.

🌸 Spraytan. Jeg har bestilt meg en time klokken tre i dag så jeg blir litt ekstra brun og fresh. Solen er ikke akkurat til hjelp om dagen og jeg skal prøve å unngå solarium så da blir det spraytan!

🌸 Pakke ut av kofferter og bager fra roadtrip, vaske mest mulig skittentøy og få orden i leiligheten.

9 kommentarer
    1. Hei fine! ❤️ Var nok godt å komme seg hjem til egen seng ja tenker jeg!!! 🤗 OMG, hvis du rekker alt dette i dag, da er du superwoman ass! 😉👏 Love ya! ❤️ God klem til deg!

    2. Du har kjempefin blogg, og jeg heier på deg:) ..men å være influencer innebærer å være forbilde, det ligger jo i navnet. I den forbindelse burde du kanskje vurdere å redusere flyreiser og shopping..? Det er ikke bærekraftig å leve sånn i en verden som har vedtatt at det er klimakrise. Just saying. Gjelder de fleste, ikke bare deg. Og absolutt de fleste (om ikke alle) influencere.

      1. Så hyggelig å høre <3 Ja, det burde jeg absolutt! Har allerede en del reiser planlagt dette året, men neste år skal jeg virkelig prøve å holde meg unna med mindre jeg må. Da har jeg to flyturer planlagt og skal prøve å unngå så mange fler enn det med mindre det er nødvendig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg