HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenke Nelly

Nå som jeg står på jobb og venter på helg, kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å se fremover. Heldigvis er det ikke lenge til den berømte helgekosen starter (i morgen woho) og den gleder jeg meg veldig mye til! Jeg har nemlig en del morsomme planer som jeg nå skal dele med dere.

JAKKE BIKBOK / T-SKJORTE ZARA / VESKE HER / BUKSE HER

Fredag. Jeg må reise hjemmefra allerede halv syv på morgenen. Det går nemlig et fly like over åtte som jeg har store planer om å befinne meg på. Jeg skal endelig til Sørlandet igjen og tilbringe nesten en hel uke hos Morten! Det som er ekstra gøy er at denne gangen skal også Marius og Einar fra Love Island besøke Lindesnes og alle fire skal bo hos Morten <3

Lørdag. Når jeg først befinner meg på Sørlandet i mer enn noen dager får jeg endelig tid til å møte Ida, en venninne fra Larvik som jeg har sagt at jeg skal besøke i en evighet hehe wopsi. Unnskyld, Ida! Heldigvis har jeg endelig tid og skal henge med henne i Kristiansand på lørdag før jeg skal være sjåfør for 3x partygutter på kvelden ;-).

Søndag. Einar og Marius forlater oss og jeg lukter kjæreste-kosekveld! Hva som skjer på søndag kommer nok litt an på hvor sent det blir for gjengen på lørdagskvelden, men jeg har planer om fellesfrokost og en søndagstur, hihi.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Du har gjort så godt inntrykk etter Love Island!
      Syns ikke paradise hotel var veldig positivt, men etter love island tror jeg du fint fikk frem hvordan du er!
      Å syns du virker så herlig å jordnær! 😄

      Blir veldig imponert over hvor fint du svarer på kritikk å hvor trivelig du er ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg