HELGENS PLANER OG NY REISE

Reklame | LoveGreatBritain / annonselenke Nelly & H&M

JAKKE H&M HER / KJOLE HER / SKO HER

God morgen fra Gardermoen! Det ble totalt endring av planene i går. Jeg våknet opp til en hund som ikke var i form og mammahjertet turte ikke dra fra henne. Hun var så dårlig i magen og hadde antakeligvis bare fått i seg noe rart, men jeg var så redd for at det kunne være noe ordentlig galt og ville bli hjemme og overvåke henne i tilfelle vi måtte til dyrlegen. Sååå jeg satt meg aldri på bussen til Oslo, men ble igjen i Kristiansand som den gale hundemammaen jeg her haha. Jeg logget meg av alt hele dagen og tok en “hjemme fra jobb med syk hund”-dag.

Jeg angrer ikke selv om jeg gikk glipp av ting, men gårsdagens valg resulterte i at jeg måtte dra hjemmefra kvart på seks i dag tidlig. Jaja, Trulte ble i alle fall bedre og jeg satt ikke og stresset over henne fem timer unna.

FREDAG. Nå skal jeg tilbringe litt tid på Gardermoen før jeg reiser til Manchester klokken elleve. Da letter flyet og noen timer senere er jeg fremme. Da skal jeg rett til hotellet mitt før resten av dagen er planlagt for meg. Dette er en pressetur, jeg reiser sammen med LoveGreatBritain Norge og det blir veldig spennende! Jeg vet at vi skal teste en del restauranter, både lunsj og middag i kveld så det blir nok veldig bra. Jeg var jo i Manchester i sommer og et par av restaurantene jeg ikke rakk innom da står på listen nå, yei!

LØRDAG. Vi har opplegg store deler av dagen, men jeg skal få inn en tur på Primark! Endelig, dere. Endelig. Jeg har seriøst lengtet etter Primark helt siden jeg ikke rakk innom der i Amsterdam. Jeg vurderte å booke meg en dagstur til London for å dra på Primark, herregud jeg er ikke frisk. Heldigvis gjorde jeg ikke det, men guuuud som jeg gleder meg til å ta turen innom der på lørdag.

SØNDAG. Jeg må dra fra hotellet mitt tidlig søndag morgen for å rekke flyet hjem. Da blir det først et stopp i Oslo hvor jeg skal kose meg i taxfreen før jeg flyr det siste stykket hjem til Kristiansand og mine fantastiske lille familie ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg