HELGENS PLANER / MANCHESTER EDITION

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

Blazer her / t-skjorte Pull&Bear / bukse Monki her / strikk  og øredobber Monki

Fredag. Jeg reiser til Manchester med Morten ganske tidlig på dagen. Han fikk denne turen i bursdagsgave i november, haha. Grunnen til at det har gått så lang tid er fordi han fikk turen fordi Westlife skal ha konsert der i kveld! Han er jo en boyband gutt og da de skulle på turné tenkte jeg at dette må vi jo få til! Så vi drar avgårde til Manchester og skal nok bare spise en god lunsj og sjekke inn på hotellet før vi setter avgårde mot arenaen hvor konserten skal være noen timer før. Jeg har egentlig ikke noe forhold til Westlife annet enn at typisk alle gutter sang en av sangene deres på skoleavslutninger da jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg tror det blir kjempekult!

Lørdag. Det som er digg med denne turen er at vi ikke har så veldig mange planer. Vi skal på konsert og deretter skal vi bare slappe av, kose oss og nyte byen. Jeg har veldig lyst til å dra til Northern Quarter. Jeg har nemlig spurt min bestevenn Google hva som er verdt å besøke og dette skal visstnok være et ganske hipt sted med masse caféer, restauranter, markeder og kule fasader. Så det blir kanskje lunsj der og litt kikking før vi drar tilbake til hotellet og skifter før vi drar ut og spiser middag et sted. Noen tips?

Søndag. Det blir frokost på hotellet og deretter har vi egentlig ingen planer før vi skal på lunsj klokken tre. Jeg skal teste ut The Ivy i Manchester også. De har ganske lik meny og jeg vil gjerne smake mer av den. I Manchester har de en rooftop garden og det så helt fantastisk ut! Så det gleder jeg meg veldig til. Jeg vurderer også å booke en spatime for en ansiktsbehandling eller hodemassasje, men vi får se hva som frister der og da. Ingen store planer, bare nyte og spise digg mat.

Hvis noen av dere sitter med noen kjempegode Manchester tips så del gjerne! Alt fra hvor vi kan spise til rooftops med drinks og ting vi må se eller gjøre.

 

18 kommentarer
    1. Gled deg til Westlife, jeg så de i London og det var helt sykt gøy! 🙂

      Av restauranter i Manchester burde dere prøve Sapporo Teppanyaki. Det er japansk og det smaker så godt. Den er i Deansgate området og ligger i Liverpool road. Sinnsyk god mat også lager kokkene show mens de lager maten.
      Av shopping er Arndale det beste synes jeg!

    2. Hei skjønne! ❤️ Så hyggelig! Håper dere får det veldig fint i helgen! Forslag til innlegg: hva roper du hurra for/heier på? Alt fra mennesker/mangfold/hverdagshelter til praktiske ting/ting og tang i hverdagen etc.
      Stor helge klem til deg! ❤️

    3. Albert’s Schloss anbefales! Utrolig kult lokale med god frokost og lunsj 🙌🏻 På kvelden er det mer som en bar med drinker osv. Dere burde sjekke denne plassen ut ☺️

    4. Jeg syntes Junkyard Golf Club i First Street var kjempemoro! Minigolf med veldig fancy løyper og lys med ulike tema, også er i tillegg bar både før og underveis i løypa slik at man får med seg drikken. Rett rundt hjørnet er Indian Tiffin Room med vanvittig god indisk mat som anbefalte. Da vi spiste der var det kun lokale som spiste der – noe jeg hvertfall ser på som et kvalitetstegn.
      Ellers er The Footage i Oxford street en kul bar. Uformell stemning. De har gjort om en gammel kino til en bar, så selve bygget er kjempestilig! I tillegg veldig hyggelig betjening da jeg var der i høst!

    5. Shoppingsenter: Arndale, Trafford Centre. Ellers er det flere gater med butikker, alt ifra Primark til Chanel.. Manchester er virkelig mekka når det kommer til shopping 🙌🏻
      Restauranter: Hawksmoor, Umezushi, Manchester House har sykt god mat. Anbefales!

      Jeg bor halve året i Manchester. Bare å kontakte meg om du vil ha mer info 🌟

    6. Du som er vegetarianer og glad i hudpleie bør ta en tur innom Lush. Har ikke vært der selv, men det skal være en av de bedre Lush butikkene 🙂 Tror kanskje Manchester er en av byene som også har Lush spa avdeling. Behandlingene er visst nok helt fantastiske!

    7. Dere burde prøve ut Albert’s Schloss! Utrolig stilig plass med god frokost og lunsj. Om kvelden er det mer som en bar med drinker osv. Anbefales 🙌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg