HELGENS PLANER / LONDON EDITION

God morgen! Nå sitter jeg faktisk på flyet til London så dere leser dette mens jeg er i luften. Moro, ikke sant? Som sagt så drar jeg til London med noen venninner i dag og blir helt til mandag kveld. Det blir mye reising de ukene her, men heldigvis roer det seg i juli. Jeg skal i hvert fall kose meg maks i London og tenkte å dele helgens planer – London edition med dere!

Kjolen er fra Shein / vesken fra NLY Trend (utsolgt)

Fredag. Vi lander ganske tidlig og skal rett til hotellet for å ta en rask dusj, skifte og freshe oss opp litt. Jeg reiser i chille klær og uten sminke fordi jeg alltid føler meg ekkel etter en flytur og vil dusje uansett. Deretter blir den lunsj i Soho og shopping på Oxford Street i ukjent rekkefølge før vi skal spise middag og på konsert på kvelden! Vi skal på cowboy-konsert haha, så jeg aner ikke hvem artisten er, men det blir nok veldig moro kjenner jeg oss rett.

Lørdag. Jeg starter dagen med litt jobb før frokost. Deretter skal vi på Royal Academy of arts, noe jeg tror blir veldig kult. Jeg har aldri vært der før så det gleder jeg meg til! Deretter blir den nok en digg brunsj/lunsj og enda mer shopping, eller i hvert fall kikking. Jeg har store planer om å ikke shoppe så mye, men det skader ikke å kikke 😉 Så er det jo Primark da… Og da blir det alltids et eller annet. På kvelden har vi booket bord på en meksikansk restaurant som ser ut til å ha skikkelig digg mat og det skal bli så godt!

Søndag. Det blir fort noen drinks på lørdag så jeg ser for meg en veldig rolig søndag med en god frokost og litt tusling rundt i gatene. Vi skal på afternoon tea på The Ivy på ettermiddagen også skal vi jo faktisk på Saatchy Gallery en eller annen gang i løpet av dagen. For å være ærlig aner jeg ikke hva det er haha, men jeg blir med på alt. Det er gøy å oppleve litt nytt! Vi skal jo være i London frem til mandag så dere skal ikke se bort ifra at det blir noen drinker på søndag også, men vi få se! Jeg gleder meg i alle fall veldig mye.

 

8 kommentarer
    1. Håper dere koser dere max på langhelgen! Wiiii! Kom på et artig spörsmål til spörsmålsrunde, evt innlegg. Har ikke insta, haha, så skriver det her: Hvilket par hadde du og Morten ville värt for en dag, om dere skulle valgt hvem som helst??? Hehe! 😉 Klem! <3

    2. Hei. Når dro du inn på love Island ? Ellers digger jeg deg må alltid lese bloggen din hver dag siden du var med på pH klem

    3. Hei!

      Veldig fin kjole! Har du hatt problemer med shipping til Norge før på Shein? Prøvde å kjøpe denne, men Norge kom ikke opp som alternativ shippingdestinasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg