HELGENS PLANER, BLOMSTER OG LENGRE DAGER

Reklame | annonselenker Nelly

jakke H&M – genser her – bukse her

Hei, fineste dere! Hvordan har uken deres vært? Det blir ikke noe helgens planer her av naturlige årsaker, hehe. Det blir liksom ikke nok planer til å fylle et innlegg når man stort sett er hjemme, men kort fortalt så består helgen min av å lage samarbeid, spille inn YouTube video og redigere, løpetur med “løpeklubben” og maling av soverommet. Så ja, vi trenger ikke et helt innlegg dedikert til de fire planene 😅

Det som er utrolig hyggelig nå, selv om ting er så som så generelt, er at været er helt fantastisk her i hovedstaden! Så lenge det er sol og opphold så er jeg strålende fornøyd. For min del er det helt perfekt og det føles som om dagen varer mye lenger. Før var det veldig mye ettermiddag og kveld fordi det ble mørkt så tidlig, men nå er liksom dagen tilbake og det er så deilig! Jeg blir gladere, mer produktiv og ikke minst mer positiv og inspirert. Det er så herlig! Jeg kan are gå rundt i byen og kose meg, litt sånn som Morten og jeg gjorde i går.

Jeg elsker bygningene i Oslo 😭 Savnet de så mye da jeg bodde i Kristiansand faktisk!

Jeg hadde bestilt blomster fra Bislett Blomster så formålet med turen var å hente de, men vi vandret jo rundt og koste oss litt både før og etter det ærendet var gjort.

skoene mine finner dere her

Anbefaler virkelig å bestille blomster herfra! Jeg sendte bilde av en bukett jeg likte fargene på så lagde de en til meg ut ifra det. Vippset på forhånd og hentet den utenfor til avtalt tidspunkt.

Se så fin!

Skal dere noe koselig i helgen? 🌸

3 kommentarer
    1. Nyyydelig bukett! Åh, ja, elsker at vi har dagslys lengre nå! Det hjelper på altså! 😀 God helg, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg