HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenke Nelly

JAKKE BERSHKA / T-SKJORTE ZARA / BUKSE HER / SKO NIKE

Fredag. Jeg var tidlig oppe og skal bruke formiddagen på å jobbe. Jeg må planlegge en god del for de neste to ukene, gjøre klart samarbeid til neste uke og skrive litt innlegg. I tillegg må “Instagram styrer dagen”-videoen redigeres så vi får ut den i løpet av helgen. Det var så gøy forresten! Dere er morsomme, haha. Etter hvert skal vi på trening og det er leg Day som står for tur. Jeg har vært totalt ødelagt i kroppen etter mandagens skitur og skulket de andre gangene Morten har prøvd å få meg med på trening, men i dag er jeg klar igjen! I kveld skal vi kjøre til Kristiansand for å dra ut og spise og ha en skikkelig date night.

Lørdag. Jeg skal i hvert fall ikke ha på vekkerklokke. Heldigvis er døgnrytmen min såpass god at jeg antakeligvis våkner forholdsvis tidlig av meg selv og kommer tidlig i gang med dagen. Når jeg kommer meg ut av sengen skal jeg ta det helt med ro, spise en god frokost og dele dagens første blogginnlegg før trening står for tur. Overkropp står på planen og jeg blir som en unge i trassalderen når noe annet enn kondisjon eller bein skal trenes, haha. Det er sååå kjedelig, men det er vel lurt. Kvelden er ganske åpen foreløpig, men vi vurderer å ta oss en tur på kino eller lage en god middag og ha filmkveld hjemme. Vi får se hva som frister mest når kvelden kommer.

Søndag. Søndagen er, som jeg liker å ha den, ganske planløs. Hvis været er med oss, noe det foreløpig ikke er så tenker vi å gå en lang tur hvis ikke Morten skal gå skiløp i Sirdal. Jeg skal også jobbe en del og det gleder jeg meg til! Idéene strømmer til om dagen og da er det så gøy å være på jobb! Jeg har forresten sett flere gode serier i det siste. Det ble en del forrige uke da jeg var syk så kanskje jeg skal lage et søndagstips igjen? Det begynner å bli lenge siden.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Du MÅ se You og Dirty John. Men “kjenner” jeg deg rett har du vel slukt disse allerede. Hehehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg