HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

God fredag, god helg og ikke minst god KVINNEDAG verdens beste lesere! Dette innlegget har nesten fått en fast plass hver fredag morgen. Hva synes dere egentlig om det? Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger <3 I dag er det i alle fall på plass, innlegget som forteller hva planen for helgen min er og denne helgen har jeg gledet meg til lenge.

 JAKKE HER / SKJORTE HER / BUKSE HER / SKO HER

Fredag. Dagen starter med smerte i form av voksing. Deretter skal jeg hjem og freshe meg opp før jeg skal møte bestevenninnen min Marte. Vi skal til byen for å handle inn til tidenes vors som vi hoster i morgen. Vel tilbake hjemme i leiligheten er det jobb som står for tur. Jeg må gjøre klart en del innhold til helgen og levere innhold til en samarbeidspartner. I kveld skal jeg til en venninne på middag!

Lørdag. Wiiii, endelig helg!  Jeg skal i hvert fall dra på trening, vaske hele leiligheten, ta en god og pleiende dusj hvor jeg skrubber kroppen, kurer håret og avslutter det hele med selvbruning så jeg er superfresh til kvelden! Jeg gleder meg så utrolig mye. Marte, Emilie og jeg har invitert til det vi har kalt for Tidenes vors med go’gjengen. Det er ikke så ofte vi får samlet hele Larvik-gjengen, men nå har vi så godt som fått det til. Folk kommer reisende fra både Larvik og København til det som skal bli en helt amazing kveld. Jeg gleder meg så mye til å vise dere hvordan leiligheten ser ut i kveld. Vi har ordnet en god del pynt for å si det sånn, haha. Følg med på snap (andreasveinsdot) og Instagram story @andreasveinsdottir. Kvelden avsluttes på byen!

Søndag. Kjenner jeg meg selv rett så er jeg litt sliten, hehe. Så lenge jeg holder meg unna shots bør det gå fint. Jeg er ikke så gammel at jeg ikke tåler litt prosecco (bank i bordet). Jeg må pakke sammen sakene mine, og egentlig pakke ned så mye som mulig av ting jeg ikke bruker slik at vi kan ta med det og lagre det på Sørlandet. Jo mindre vi må flytte herfra til slutt, jo bedre! Dere har kanskje skjønt det, jeg drar tilbake til Sørlandet i løpet av søndagen en dag.

 

13 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Et stort JAAAAA til dette faste innlegget! 😀 Og gjerne et etter-innlegg om helgen sto til forventningene, haha! 😉 Så lurer jeg på noe: om du kan lage et innlegg om hva du syns dine mest ufortjente kritikker/kommentarer er på bloggen,inta o.s.v? Og kanskje et gjesteinnlegg fra Morten også om det han syns er de mest ufortjent? Yei or nei? Hehe 😉 Digger deg!!! Store klemmer til skjønneste deg fra meg!<3<3<3

      1. Så gøy at du liker det 😀 Hm… Det var et godt tips, men jeg får egentlig ikke så mye ufortjent kritikk for øyeblikket haha. Men jeg skal ha dette i bakhodet og spare på det når det kommer 😀 Takk for tips!

    2. Hei!

      Lurer på om du er opptatt av kvinnedagen? Helt lov å ikke være det altså. Er bare nysgjerrig. 😀 hvis ja, hvilke saker anser du som viktigst? 😊

      Elsker bloggen din!

      1. Hei <3 Jeg har alltid vært det, men i år har jeg nesten glemt det litt. Jeg vet faktisk ikke hvorfor! Jeg tror egentlig det bare er fordi det foregår så mye i livet mitt nå at jeg har sonet litt ut av omverden, men egentlig ja. Det som engasjerer (og irriterer) meg aller mest er hvordan mange jenter og kvinner blir snakket til av mannfolk. Nedlatende, trakasserende og ekkelt! Ofte i sammenheng med alkohol, men ofte også uten. Typisk "catcalling", "gutteprat" og annen drit. Det er IKKE greit!

        Så hyggelig å høre, tusen takk <33

    3. Folk ass!!!. Finn deg noe bedre å gjør Ida..😡
      Ha en strålende helg Andrea. Kos deg masse med tidenes vors😁

    4. Andrea elsker Morten, Morten elsker Andrea. Det er på lang sikt sikkert at Morten ikke har vært utro på de siste 10 månedene:-)❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg