HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle - annonselenke Nelly og Jotex

VASE HER – SKJORTE NORR HER – BUKSE CHIQUELLE

Hei og god fredag, dere 🌸 Her i Oslo kom gråværet akkurat i tid til helgen, hehe. Vi har vært veldig heldige den siste tiden da. Det har vært deilig og ganske varmt faktisk, solen har skint og jeg har kost meg masse. Det at det er grått går helt greit fordi jeg er totalt hekta på en seire fra 2007 som jeg har planer om å binge hele helgen.

Jeg må jo være så ærlig og si at det ikke er veldig mye som skjer i helgen. Det er i alle fall ikke nok tilat jeg trenger å dele det opp i de vanlige punktene fredag, lørdag og søndag haha. Vi tar bare alt i ett!

I dag skal jeg være med Morten for å ta bilder og filme til et løpeprosjekt. Det vil si at jeg skal gjøre filmingen og ta bildene. Så har jeg litt mer basic kontorjobb, redigering av bilder, vi skal filme YouTube video og jeg skal teste nye produkter fra en samarbeidspartner. Så skal jeg binge Forbrytelsen på TV2 Sumo hele kvelden, kanskje med unntak av en times tid med taco hvor vi kan se på noe Morten vil se heheh.

Resten av helgen er helt uten planer. Det er meldt så kjedelig vær at det fort blir mye innetid med serier, husarbeid, kanskje vi begynner å rydde bort vinterklær og hente ned vårklær fra boden. Vi får se! En ganske kjedelig helg egentlig, noe som er litt ekstra kjedelig fordi i egentlig skulle vært på hytta på Bortelid… Men, men. Det finnes verre ting 😅

Jeg håper uansett dere får en veldig fin helg og koser dere masse uansett hvor dere er og hva dere skal ❤️

6 kommentarer
    1. Man får bare det gjøre det beste ut av det (noe vi alle begynner å bli sykt lei av å si, haha) Kjipt når dere skulle vært på hytta ja, den forstår jeg sååå godt! Kos dere så godt det går! God helg, fine <3

    2. Jeg tenker at hver dag er en gave. At uansett dag…det er en velsignelse. Vi kan fylle dagen med godt innhold, gjøre noe for andre, ring en venn, sende noen blomster eller kose med den man er glad i, regn eller sol.
      Ha en fin dag.

      1. Ja, så er dagen jævlig lang og alt det der tar en time.. Men fint at du er så positiv 😀 Skulle ønske jeg hadde den holdningen nå, men nei. Nå er det såpass dårlig at det klarer jeg ikke 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg