HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle

God fredag, dere 🌸 Håper uken deres har vært bra så langt og at dere er klare for en fin helg uansett hva dere skal. Jeg tenkte som vanlig å dele mine utrolig spennende planer med dere, hehe.

Fredag. Planen er at vi skal leie bil og dra til Alna for å gjøre noen ærend. Jeg skal blant annet handle inn til et samarbeid jeg skal ha. Det er så gøy forresten og rett i vår (det vil si deres og min) gate. Tror dere kommer til å digge det! Jeg er allikevel litt redd for at vi utsetter det fordi vi er late, men jeg skal prøve å få gjort det så jeg er ute i god tid.

Når vi er tilbake skal vi freshe oss opp litt og dra på en liten byvandring. Vi tenkte oss til Løkka for å kikke i litt morsomem butikker og ta en lunsj. Bli litt kjent. Morten har vel nesten ikke vært der, bortsett fra å ha gått gjennom, og det er ikke akkurat stedet jeg er mest heller så vi håper på å finne noen perler. I samme slengen skal vi begge ta noen bilder til samarbeid og unne oss en kaffe (kanskje til og med en hel lunsj) ute. Det blir så koselig! Vi skulle egentlig gjøre dette i går, men været var så sykt dårlig så vi utsatte til i dag.

I kveld blir det nok som vanlig tacokveld og serie.

Lørdag. På dagen har jeg ingen store planer. Tror det er meldt ganske fint vær, så jeg håper beina mine orker å blir med Morten og Trulte i parken. Kanskje vi tar med oss en kaffe og finner en benk i sola. Det er så koselig! Så tar vi med ballen til Trulte så hun kan få løpe litt i parken og kose seg. Ja, bra plan!

I tillegg skal jeg gjøre litt jobb og rydde, støvsuge og vaske leiligheten. På kvelden får vi besøk av noen venner. Vi skal ha spillkveld! Det er det beste jeg vet i hele verden typ, haha. Så det blir litt snacks, gode venner og brettspill. En helt perfekt lørdag i mine øyne, i hvert fall om vi legger til pizza eller pasta i tillegg 😋

Søndag. Ingen store planer, as usual. Jeg skal til en venninne for å hjelpe henne med bilder av leiligheten. Hun skal flytte og trenger bilder for å leie ut den hun bor i nå. Hvem spør man da? Jo, det blir bloggeren vet dere. Det som er synd er at jeg ikke er så god på å ta bilder… Det er Morten som tar de fleste mine, haha. Vel, vel. Jeg har i hvert fall et godt kamera så helt krise kan det ikke bli.

Ellers blir det turing med Trulte, forberedelser av ny uke, jobb og en deilig middag før jeg avslutter kvelden med filmkos.

4 kommentarer
    1. Fine deg! Du stråler i alle pastell farger du! Virkelig! Og grattis med halvmaraton! 😀 Du er jo helt rååå! 😀 Ha en nydelig helg, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg