HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

body her / bukse her

God fredag, fineste dere! Jeg har en så dårlig dag, haha. Sånn på ordentlig. Jeg våknet opp og var skikkelig allergisk, usikker på om det er Trulte eller planten i vinduskarmen jeg reagerer på, men jeg vil helst beholde begge. Jeg kjøpte også en bukett med tørkede blomster jeg ikke tåler så jeg er veldig fornuftig sånn sett. Ja, så er det fortsatt grått ute da og jeg er så værstyrt at det burde ikke vært lov, men jeg har lest at det er en greie for skorpioner faktisk. Det synes jeg er spennende. Vel, vel. Dagen skal bli bedre selv om sola ikke har noen planer om å dukke opp. Jeg skal faktisk gjøre mye gøy i dag og resten av helgen!

Fredag. Når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg ut i snøværet for å hente pakker på tre forskjellige steder. Haha, kjenner dere irritasjonen min gjennom skjermen her eller? Jeg blir så irritert. Jeg har også vært borti å hente pakker på fem (!!!) forskjellige steder og mitt hovedpostkontor er 1,2 kilometer unna selv om jeg har et postkontor 300 meter unna og 600 meter unna så det er jo veldig greit når man skal hente pakker på 13 kilo… Okei, skal bli mer positiv nå. Det er morsomme ting i pakkene 😅

Når jeg har sklidd meg gjennom byen og er ferdig med pakke-hentingen skal jeg dusje, vaske håret og fikse meg. Det er tid for YouTube og i dag skal vi spille inn årets første matnyheter! Vi har funnet så utrolig mye gøy i butikkene allerede selv om jeg tror hovedslippet er neste uke? Stemmer det? Vi har to fulle papirposer og en del i kjøleskap og fryseren så det må bli flere videoer, men jeg er så sykt gira og vil starte med de beste nyhetene i dag 🌟 Hva håper dere vi skal teste?

Det blir selvfølgelig også jobb utover det, men det er kjedelig så la oss snakke om kvelden. Morten og jeg skal ha datenight og for en gangs skyld skal vi ikke ha den hjemme i stua. Vi trenger å komme oss litt ut å gjøre noe ekstra hyggelig så vi booket bord på en av våre favorittrestauranter og skal ut og kose oss med en deilig middag.

Lørdag. Wææ, denne dagen gleder jeg meg til! Dagen går mye til forberedelser. Leiligheten skal ryddes og vaskes. Det skal handles inn til kveldens festligheter og Trulte skal få en god og lang tur så hun er litt roligere på kvelden.

Det er nemlig duket for finale i Melodi grand prix og jeg har nesten blitt like fan som Morten så dette skal vi gjøre noe ordentlig gøy ut av. Vi har invitert noen få venner (innenfor alle anbefalinger og grenser, selvfølgelig) og skal ha en skikkelig mgp-kveld! Morten og jeg har allerede handlet inn litt gøy pynt, vi skal ha skjema så alle kan gi poeng og pynte oss skikkelig. Rett og slett gjøre alt litt ekstra og det kjenner jeg virkelig at jeg trenger nå 🎉

Søndag. Det blir fort en rolig morgen. Jeg elsker å ha få planer på søndagen fordi det er min “zen”-dag som jeg liker å kalle det, men jeg har snakket med en venninne om å gå tur og det skal jeg uansett få til. Det er alltid koselig og jeg får trimmet hunden min samtidig. To fluer i en smekk! Eller kanskje flere? Sosialisering, aktivitet og aktivisering av hund. Det er ikke verst.

På kvelden blir det halloumiburgere og Your Honor som vi har begynt å se på hbo.

8 kommentarer
    1. Fine deg! Så hærlig helg da! Jeg gleder meg også masse til mgp finale!!! 😀 Gøøøy! Ha en super helg, fine! <3

    2. Så gøy med MGP-kveld! Jeg har også begynt å bli mer gira på det 😅 Jeg så noen nye vegetar/veganske retter på Coop her om dagen, håper dere tester en av de! Det var en tikka masala, en chiligryte og en pastarett, basert på erter.

    3. På det fleste nettsider kan man velge utleveringssted selv, så slipper du å hente på postkontoret lengst unna 🙂 Det er ofte en liten knapp det står «endre» under/ved siden av oppgitt utleveringssted.

    4. På det fleste nettsider kan du velge utleveringssted selv, så slipper du å gå på postkontoret lengst unna 🙂 De pleier å være en knapp det står «endre» under/ved siden av det oppgitte utleveringsstedet.

    5. Jeg tror nok det er planten du kjøpte kjøpte selv en plante jeg ble så allergisk av. Om deg hadde vært Trulte hadde du merka det for lenge siden. Gjør som jeg gjorde kvitt deg med planta jeg ble bedre faktisk.. ha en súper gran prix lørdag det skal jeg og en venn ha også han er helt fan god helg 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg