HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Jotex

stol her – puff her

God helg, fineste dere 🌸 Endelig skjer det noe i helgen igjen! Nå har jeg kjedet meg nok, haha. Det er på tide å komme seg ut og gjøre ting igjen. Det blir deilig, særlig lørdagen. Jeg gleder meg masse.

fredag. Denne dagen blir ganske vanlig og litt kjedelig, som de fleste dager er nå for tiden… Heldigvis har jeg et gøy samarbeid Morten og jeg skal ta bilder til. Da går det fort noen timer i og med at det er en del ting som skal tas bilde av og kanskje filmes. Jeg har ikke helt bestemt meg akkurat for hvordan jeg vil ha det enda, men det blir i hvert fall ganske moro! Når vi er ferdig med bildene skal jeg sette sammen samarbeidet, redigere og sende til godkjenning. Spennende, spennende.

Resten av dagen blir det jobb, turer med Trulte og husarbeid litt om hverandre ettersom det passer. Fredagskvelden tilbringes selvfølgelig med et stappfullt tacobord med masse digg!

lørdag. Jeg skal starte dagen med Trulte, alltid en luftetur på morgenen. Så skal jeg prøve å lage focaccia for første gang, noe som kan bli ganske spennende før jeg skal møte fire flotte venninner til brunsj! Vi skulle egentlig på The Vandelay, men de har stengt enda, så det blir brunsj på Amerikalinjen. Spennende. Jeg har aldri vært der før, men gleder meg til å teste og ikke minst til å være sosial. Jeg er ikke en så sosial person, men når det blir så lange avbrekk hvor det faktisk ikke er lov (typ) å møte folk så merker jeg at selv jeg blir sånn “ååå jeg trenger å være sammen med andre mennesker og gjøre ting”. Tankene mine går til dere supersosiale mennesker der ute. Herregud, dere må slite når jeg sliter!

Lørdagen fortsetter bra. Jeg tenker å gå til og fra brunsj så jeg får litt luft og forhåpentligvis sollys. Kvelden blir en skikkelig kosekveld som jeg har gledet meg til hele uken. Morten og jeg skal ha hjemmelaget tapas og det blir så bra! Vi skal spise så mye godt, herregud som jeg gleder meg. Tapas, vin, noe koselig på tv og masse levende lys. Perfekt.

søndag. Wiiii, søndag! Jeg elsker søndager generelt, men denne gleder jeg meg ekstra mye til fordi vi skal endelig på hytta😭 Jeg har blitt helt gal. Jeg er helt besatt av alt man ikke kan gjøre og får ekstra lyst til å gjøre det, haha. Så nå skal jeg benytte meg av sjansen til å dra på hytta mens det fortsatt er lov. Jeg gleder meg masse til hyttekos, turer, masse ski og masse snø! Jeg elsker virkelig å være på hytta og tror dere har fått med dere dette nå, men jeg slapper av på en helt egen måte på hytta. Deilig.

4 kommentarer
    1. Hærlig! Blir nok en flott helg dette! 😀 Haha, litt gøy det du sier at du får ekstra lyst til å gjøre ting man ikke kan nå i corona times. Hærreguuud som folk skal klemme når dette er over! Haha! Må le litt. Jeg håper bare ikke folk blir for stresset til å gjøre ALT på en gang når verden blir tilnærmet normal igjen. At ikke folk går på en skikkelig aftermath… Huff 😉 Ha en nyyydelig helg, fine deg! <3

    2. Må bare si at jeg setter sååå pris på bloggen din!! Eneste bloggen jeg fortsatt leser, men kommer til å lese den så lenge du holder på<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg