HELGENS PLANER

Hei og god fredag 🌟 Jeg hadde egentlig tenkt til å dele dette med dere i dag tidlig, men tiden løp rett og slett fra meg! Nå er det fortsatt ikke fullt opp med planer for å si det sånn, men noe skal jeg jo gjøre.

fredag. Trulte og jeg startet dagen hos dyrlegen. Hun har slitt med kløe og vi skulle starte prosessen for å utrede henne for allergi. Det gikk veldig fint hos dyrlegen, hun elsker jo å være der. Det vi fikk ut av det var at en blodprøve ble sendt til analyse så vi får se hva den viser, men det høres mest ut som at hun har “innendørs-allergi”, altså at hun er allergisk mot midd og støv typ. Så det er jo moro, haha. Den nye fine hundesengen blir byttet ut med en sånn kjedelig Biltema-seng og det blir ikke mer Trulte i senga med oss. Vi får nå se hva prøven viser, men jeg føler at det er dette.

Så til resten av dagen. Jeg skal gjøre klart et par samarbeid, Morten og jeg skal i utgangspunktet ut og gjøre noen ærend som frister lite haha, så er det løpetur og taco i kveld om ikke været blir verre. Taco blir det uansett da 😉

lørdag. Vi skal starte dagen med Trulte på tur! Først var planen takeaway kaffe og kanelbolle, men det har blitt mye av det i det siste haha. Så i stede skal vi ta med oss kaffe, men det kan fortsatt være det blir en kanelbolle fra et sted langs veien.

Når vi er tilbake er planen å spille inn det siste til YouTube videoen som kommer på søndag og redigere den! Vi er endelig tilbake på YouTube etter noen ukers pause og det er veldig gøy. Kom gjerne med ønsker til videoer dere vil se.

søndag. Det er som vanlig vaskedag, både klær og leilighet. Nå vasker jeg så ofte, men det er så sykt skittent ute og Trulte drar med seg all mulig shit inn i leiligheten… Så jeg støvsuger daglig og mopper over gulvet nesten like ofte, men på søndager tar jeg liksom den skikkelige vasken. Så er det meldt greit vær og da er det bare å komme seg ut på tur tidlig før det blir stappfullt med folk. Ut på tur med Trult og så er resten av dagen ganske tom og fri. Deilig!

7 kommentarer
    1. Dette kan være et spørsmål som har blitt stilt mye, men jeg prøver allikevel. Når du tar bilder tar du de mest med tlf eller med kameraet? Ha en fin dag :D, mvh Pernille

    2. Vil fortsatt ha en “smake challenge” 😅 At den ene har bind for øya, også skal den andre gi noe man enten må smake hva er, eller så gir man noe helt motbydelig som skaper morsomme ansiktsuttrykk 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg