HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen, og ikke minst god helg! Det er endelig fredag, folkens. Jeg er utrolig glad i fredager, alltid vært. Da jeg var liten hadde vi verdens beste kosekveld hjemme. Vi lagde alltid god middag, ofte taco eller hjemmelaget pizza før vi satt oss i stua med salt potetgull, risbrød-sjokolade og så på gullrekka på NRK. Så koselig!

Det kan være det som enda sitter igjen og gjør at fredag er en dag jeg alltid ser litt ekstra frem til. Ja, så er det jo helg da. Denne helgen skjer det utrolig mye faktisk. Det kommer til å gå i ett fra i ettermiddag og det blir moro som alltid.

GENSER HER / BUKSE HER 

Fredag. Morten og jeg skal prøve (virkelig hardt) å komme oss på trening etter vi har inntatt hver vår kaffekopp, spist en digg frokost og fått med oss det viktigste fra God Morgen Norge. Deretter skal vi spille inn et par videoer til Youtube, det kommer forresten tidenes kleineste, men veldig morsomme video i kveld!!! Vi må en tur til byen for å gjøre et par ærend før vi skiller lag i kveldinga. Jeg skal feire bursdagen til bestevenninnen min og ta meg en liten tur på byen, mens han drar på konsert.

Lørdag. Det blir kun en kort tur på byen i kveld fordi vi skal nemlig kjøre fra Oslo senest halv åtte lørdag morgen. Morten skal gå et skiløp på Hafjell, og som fangirl #1 blir jeg selvfølgelig med som moralsk støtte og heiagjeng i ett. Det tar egentlig hele dagen. Vi kommer hjem på kvelden en gang og da er det bare å hoppe i dusjen og dra på seg finstasen før vi tar turen til Sofie og Morten på vors og videre ut på byen.

Søndag. Endelig litt pusterom, haha. Etter to hektiske dager blir det godt med en rolig dag hvor vi ikke har planlagt så alt for mye. Jeg ser for meg at formen avgjør hva som kommer til å skje, haha. Enten blir det Netflix i senga hele dagen eller så drar vi fort en tur på trening eller går en tur. Koselig er det uansett!

 

8 kommentarer
    1. Hei. Kanskje et unormalt spørsmål, men ska til Oslo i morgen også skal vi ut. Jeg er kjent i Oslo men ikke med utestedene. Hvor anbefaler du å dra for en liten gjeng mellom 22 og 32år.

      1. Åh, vanskelig å si! Det kommer helt an på hva slags sted dere er gira på. Personlige liker jeg Christiania, Taket på Steen & Strøm, Sosialen… Så har jeg hørt mye bra om et sted som heter Gamla. Hvis dere vil ha litt mer chill kan dere dra på Himkook eller BA3 for eksempel 🙂

    2. Så greit med planer, men viktig å slappe av også.
      Her er det ingen planer, skal få gjort rent i dag, ellers så tar jeg helgen som den kommer 🙂 ønsker deg en fin helg 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg