HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

jakke her / genser her / bukse her / sko her (det er 20% på hele antrekket)

God morgen, fineste dere ☀️ Endelig helg, si! Av en eller annen grunn har dette seriøst vært en av de lengste ukene i mitt liv. Jeg aner ikke hvorfor jeg sitter med den følelsen, men da onsdagen kom var jeg ferdig og klar for helg haha. Så det at det endelig er fredag er så deilig og selv om jeg ikke har store planer så prøver jeg å gjeninnføre “helgens planer” og deler i vei.

fredag. Okei, så er fredagen min ganske kjedelig. Eller problemet er vel heller at jeg er ganske umotivert. I dag har jeg en sånn dag hvor jeg bare vil ligge i sengen hele dagen, spise smågodt og se på serie, men det får nesten vente fordi jeg har som de fleste andre en jobb som må gjøres.

Jeg skal spille inn og lage ferdig flere samarbeid som skal postes og/eller sendes til godkjenning i løpet av helgen. Det er ikke mange timer med bra lys selv om det har bedret seg, så det er bare å raska på i det tidsrommet man faktisk har naturlig lys. Så har jeg en full mailboks… Og jeg er så lite motivert for å gå gjennom den, haha. Det fortsetter bare å stømme på og når jeg henger etter blir jeg helt sånn “æææ, hvor skal jeg begynne jeg må gjøre noe helt annet i stede hjelp”. Funker dårlig.

Planen er også å spille inn årets første YouTube-video, men vi må nesten se om vi rekker å gjøre det mens vi enda har lys. Så skal vi gå tur med Trulte og på løpetur i kveld før det er helg på ekte etter det.

lørdag. Morten og jeg skal på brunsj! Vi har sittet så mye hjemme… Og jeg har nesten glemt at det faktisk er ting som er åpent og at det er lov å gjøre ting som å dra ut og spise. Det tenker jeg også at det er en grunn til, der har de god oversikt fordi alle må registrere seg og holde avstand. Såååå jippi, vi skal leve igjen haha. Jeg vet ikke helt hvor det blir enda, mye er stengt, men det finner vi ut av. Hvis ikke tar vi en kaffe og en bolle et sted, jeg må gjøre noe sånt nå kjenner jeg 😅

Når vi har hatt litt alenetid og kost oss skal vi hjem, ta med oss Trulte og ut på tur. Vi rusler nok bare rundt i byen her, holder meg helt unna kollektivt i helgerushen hehe. Får panikk av så mye folk. Så blir det bare kos egentlig, en koselørdag hvor vi gjør det vi har lyst til og nyter sola som forhåpentligvis dukker opp.

søndag. Støvsuge, vaske og rydde som vanlig. Vaske klær.. Gjøre sånne kjedelige, men nødvendige ting. Jeg liker å gjøre alt sånt på søndag så jeg får en fresh start inn i den nye uken. Apropos ny uke, jeg skal også planlegge den nye uken med jobb, fritid og mathandel. Ellers er søndagen ganske ledig, slik som jeg liker å ha det.

2 kommentarer
    1. Har dere aldri med Trulte når dere er ute å løper? 🙂 Eller blir det for langt for ho? 🙂 Ha en fin helg! <3

      1. Nei, vi pleier å løpe uten henne så går vi heller tur med Trulte 🙂 Nja, vi vet ikke alltid hvor langt vi skal løpe så hvis det plutselig blir et godt stykke og det firster å løpe mer er det kjedelig å måtte snu fordi vi har med henne. Så er hun enda ganske ny i Oslo og ikke 100% komfortabel med alt som skjer rundt henne hele tiden, så det blir nok ikke noe løping med henne rundt i byen før hun er helt komfortabel med situasjonen. Hadde vi løpt i naturen så kunne vi fint hatt henne med 🙂 God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg