HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE SAMSØE / BUKSE HER / TEDDYJAKKE HER / SKO HER / VESKE HER

God fredag 🌟 Er det flere enn meg osm føler at denne uken var skikkelig lang? Eller var det kanskje fordi vi kom hjem fra juleferien forrige fredag, så alt siden den gang har vært som ukedager haha. Jeg vet ikke, men det blir uansett godt med helg.

Fredag. Jeg skal starte dagen med macen foran meg, så skal Morten og jeg handle inn til og spille inn en video til YouTube. Årets første video kommer på søndag med mindre vi får flere uhell. Minnekortet med masse video knakk så alt forsvant. Vi vlogget masse og skulle til å redigere, men minnekortet var ikke helt med på det dessverre. Vel, vel.

Deretter skal vi på en liten løpetur for å lufte hode og kropp litt før arbeidsdagen fortsetter. Senere skal jeg ta bilder og lage klart utkast på et samarbeid før det blir fredagskos, tur med Trulte, middag og film eller serie på sofaen.

Lørdag. På lørdag skal jeg spise lunsj med Isabelle (Eriksen)! Det er så lenge siden jeg har sett henne så det blir veldig koselig. Vi skal ta litt bilder og sånt også. Morsomt å ha noen å jobbe med. Det hadde jeg jo i Maren i Kristiansand, så kanskje Isabelle kan bli min Maren i Oslo? 😅

Kvelden blir rolig for min del altså. En kveldstur med Trulte er alltid koselig. Det er så deilig å gå rundt i byen på kvelden fordi det er så stille, særlig i helgene. Da er folk inne og gjør andre ting og det føles som om vi har byen for oss selv.

Søndag. Den store turdagen! Det jeg egentlig vil er å ta tbanen opp til marka, men etter å ha sett bildene fra forrige søndag holder jeg meg langt unna det i helgene hehe. Heldigvis er det mye fine turer man kan gå i byen også. Jeg skal møte en venninne så skal vi ta med oss Trulte og gå en (coronavennlig) tur (med masse avstand) på en mil som hun kjenner til, kan ikke si hvor det er fordi jeg husker ikke, haha. Det blir koselig!

Etter det skal jeg gjøre søndagsting som å støvsuge og vaske leiligheten, planlegge uken som kommer, bytte sengetøy, ta en lang dusj hvor jeg kurer håret og  kan legge meg nydusjet i rent sengetøy. Det er kanskje noe av det beste jeg vet om!

Hva skal dere i helgen? ☺️

1 kommentar
    1. Jeg tar alltid alt av husarbeid på fredagen,bare må ha det reint til helgen!(Har jeg alltid gjort,i over 20 år nå)+At jeg går over hele huset lett hver dag utenom😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg