HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly, Gina Tricot og H&M

JAKKE GINA TRICOT HER / BUKSE H&M HER / VESKE NUNOO

Fredag. Vi drar straks hjem fra hytta og er klare for en arbeidshelg. Vi tok helgen midt i uka så da blir det mer jobb i helgen og jeg gleder meg. Først drar vi hjem for å pakke ut, Morten skal løpe og jeg skal dusje og gjøre meg klar for bilder. Når begge er klare drar vi til Kristiansand hvor jeg skal ta flere bilder til et samarbeid, og forhåpentligvis klarer jeg å overtale Morten til å ta noen bilder til bloggen også hehe.

Når vi er ferdige med bildene må jeg hente to pakker som ble sendt til min gamle adresse, og så har vi litt ærend å gjøre i byen. Vi skal blant annet se på et spisebord jeg har skikkelig lyst på! Jeg vil ha et rundt spisebord som man kan gjøre større. Til daglig har vi ikke plass til noe større enn et vanlig rundt spisebord, men det er hyggelig å kunne ha flere middagsgjester, så begge er enige om at vi må oppgradere spisebordet også 😅

Så bærer det tilbake til Lindesnes hvor jeg skal redigere bilder og sende samarbeid til godkjenning før Morten overtar macen (vi har bare min for øyeblikket fordi hans ble ødelagt, så kjedelig) for å redigere video! Spennende dag.

Lørdag. Jeg vil starte dagen med en god tur. Jeg har funnet en tur jeg liker veldig godt så jeg tenker å få med meg Trulte, kanskje Morten også på en god tur. Elsker å starte lørdagen med litt aktivitet.

For min del blir det jobb i noen timer. Jeg skal filme et samarbeid og sende det til godkjenning. Så skal Morten og jeg spille inn masse YouTube! Vi satser på en veldig aktiv desember så det blir mye filming på oss fremover. Vi må starte i god tid før om vi skal klare å gjennomføre dette, men jeg er veldig gira fordi vi har så mange morsomme videoer planlagt 😀

På lørdagskvelden blir det noe koselig på tv og kanskje jeg endelig får begynt å lese i boken min.

Søndag. Jeg er nødt til å få trent for nå har det bare blitt tur og ikke noe annet. Vi har jo litt treningsutstyr så jeg har en plan om å få til hjemmetrening på søndag. Det koster meg ingenting. Jeg må bare bestemme meg, gå ut døren og trene.

Ellers blir mer YouTube-innspilling på oss og planlegging av uken som kommer, pluss litt regnskap og blogg.

4 kommentarer
    1. Anbefaler å søke opp Aslak linde, han er et geni når det kommet til spisebord. Han designer og bygger selv. Vi har bestilt spisebord fra han. Linde_leker på Instagram!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg