HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

Fredag. Nå sitter jeg faktisk i bilen på vei til PT time i Kristiansand. Jeg slumret og slumret i dag så jeg rakk ikke dele noe før jeg dro og da vi kom hjem i går kveld gikk jeg rett i seng. Sååå da blir det skriving i bil, men det funker det altså.

Ja, det er først en  PT time som jeg gruer meg til fordi jeg har ikke akkurat trent meg ihjel de to siste ukene og det ble litt mer vin enn planlagt på onsdag… Du vet du er gammel når du var i en bursdagsmiddag hjemme hos noen, drakk vin, ble hentet klokken 23 og enda kjenner det haha.

Etter PT timen drar Morten og jeg til kontoret mitt for å rydde ut av det. Deilig med litt hjelp! Restene etter klessalget skal pakkes sammen og leveres i en klescontainer mens kontortingene skal flyttes ut før jeg leverer fra meg nøkkelen. Når vi er ferdig med det håper jeg vi rekker å ta med oss en digg lunsj fra enten Will I juice eller Panda i bilen på vei hjem. Det hadde vært så digg for når vi kommer hjem er planen å gå en ordentlig god tur med Trulte i finværet ☀️ Før det blir jobb for min del og fredagskos i kveld. 

Lørdag. Jeg skal feire bursdag 🎉🎉🎉 En litt annerledes feiring, men veldig koselig! Det er riktignok ikke før på ettermiddagen så før det skal jeg gå en god tur med Trulte og høre på podcast før jeg skal ta en lang dusj, kure håret, ta selvbruning og gjøre med klar for feiring.

På ettermiddagen drar jeg og en venninne til Kristiansand og sjekker inn på hotell for kvelden. I Kristiansand møter jeg Maren og  tre venninner som kommer fra Oslo for å være med på feiringen. Så koselig at de kommer hele veien, herregud jeg ble så glad da de sa de kom selv om den “vanlige” bursdagen med middag hjemme og sånt ble avlyst. Det blir nok litt prosecco på hotellrommet før vi drar ut på middag og kanskje en drink etterpå? Neeeh, blir nok heller dessert og rett i seng kjenner jeg meg rett 😂 Vi får nå se, er ikke hver dag man feirer bursdag.

Søndag. Ahhh, våkne opp i en deilig hotellseng, ta en varm dusj og krype inn i et deilig koseantrekk før hotellfrokosten står for tur. Jeg elsker å våkne opp på hotell og jeg elsker hotellfrokost! Jeg tenker vi bare tar oss god tid, ser an litt hva som frister. Hvis Oslo-jentene vil rett hjem så drar vel vi rett hjem også, men hvis noen vil bli lenger og ta en lunsj så sier ikke jeg nei takk til det med alle de fristende lunsjstedene som finnes i Kristiansand!

Så bærer det etter hvert hjem igjen til Lindesnes og da skal jeg ikke legge store planer altså. Søndagen er til for å nytes og det skal jeg gjøre mens jeg teller ned timene til jeg faktisk har bursdag på mandag!! 🎉

2 kommentarer
    1. Så fint antrekk på deg! Elsk! Høres ut som du får en fin og koselig helg! Kos deg masse med feiring med gode venner!
      😀 Går det fint å bo med svigers? God helg, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg