HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle / annonselenke Nelly

GENSER HER / BUKSE CHIQUELLE

God fredag, fine dere!

Fredag. Jeg starter dagen med jobb foran macen før SATS står på planen for en PT time. Jeg har fire klipp igjen på denne runden og må få brukt de opp før vi flytter. Jeg håpet jo egentlig på å få til to økter denne uken, men så ble det fullt opp med andre ting så da får jeg bare ta meg noen timeslange kjøreturer etter vi flytter til Lindesnes haha. Det kan jo fort kombineres med en venninne-date eller å besøke pappa så det går nok veldig fint.

Jeg skal lage to samarbeid og ta bilder, pluss at jeg skal ha et telefonmøte før resten av dagen går til å pakke. Morten og broren hans er så greie at de kjører med et stort lass eller to, så skal jeg pakke ned det som mangler. Det er faktisk en god del igjen.

Jeg holdt på å skrive at det blir tacokveld i kveld, men jeg vet faktisk ikke om vi har sofa og kjøkkenting 😅 Vi får se, mulig det blir middag ute eller takeaway haha.

Lørdag. Hvis vi ligger godt an med flyttingen så er det god tur ute som står på planen. Høstværet er så deilig nå og alt jeg vil er å gå tur ute i sola og trekke inn den friske luften. Noe tur blir det uansett, men det kan være at det er mer som må pakkes ned. Jeg aner faktisk ikke. Vi har ikke så mye ting igjen så jeg kan ikke skjønne at vi skal bruke så lang tid på det. Det blir i så fall om vi sparer på litt kjøkkenting og sånt så vi faktisk kan lage mat de siste dagene. Ja, det var en god idé faktisk, jeg tror nok viu gjør det sånn hehe. Litt kjedelig å måtte spise takeaway eller gå ut for å spise hver gang man skal ha noe.

Så blir det vel filmkveld i… Senga? Sofaen blir kjørt bort på ferdag tror jeg. Ja, det blir en litt rar helg.

Søndag. Flyttedagen! Det er faktisk dagen vi flytter det siste vi eier avgårde og forlater den fine leiligheten vår. Vi skal tilbake både mandag og tirsdag for utvask og overtakelse, men det blir jo ikke så lenge. Det blir så rart…

2 kommentarer
    1. Blir en litt spesiell helg for dere. Men håper den blir fin. Lykke til alt som må gjøres. Dere er så flinke, så det går nok veldig bra. God helg, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg