HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker H&M / Nelly

GENSER HER / BUKSE H&M HER

Fredag. Jeg er allerede i gang med dagen. Morten, pappa og jeg er på vei til Lindesnes. Vi skal være med faren til Morten ut på havet for å fiske hummer. Jeg er med for å ta bilde av Morten visstnok 😅 Det har blitt en slags tradisjon da. Dette blir faktisk det tredje året på rad Morten og jeg er med sammen så det er jo litt koselig og en fin start på feiringen av toårsdagen vår!

På ettermiddagen leverer vi Trulte hos pappa og sjekker inn på hotell her i byen. Jeg gleder meg så mye til litt luksus! Vi skal kose oss på hotellrommet, gå rundt i morgenkåpe og jeg håper de har et badekar på rommet hehe. Vi skal egentlig bare slappe av og kose oss før vi skal ut og spise på Smag & Behag på kveldstid, en helt nydelig restaurant som jeg gleder meg masse til å besøke!

Lørdag. Jeg skal sove uten å ha på vekkerklokke, luksus! Nyte hotellfrokosten til det fulle og slappe av på rommet helt til vi må sjekke ut. Så henter vi Trulte og går nok en tur med henne før jeg får lunsjbesøk. En god venninne av meg kommer opp til meg og jeg skal servere en eller annen deilig lunsj. Det heller nok mot bakt søtpotet og digg tilbehør, nam nam. Så det blir koselig!

Ettermiddagen og sikkert litt av kvelden går til å gjøre klart for klessalget på søndag! Heldigvis får jeg med Morten som hjelper og når vi er ferdige der skal jeg bruke kvelden hjemme med en god film på tv og en god middag.

Søndag. Klessalg, woho! Jeg kommer nok til å dra bort tidlig for å se at alt er i orden, og tar sikkert med mer klær i siste liten haha. Jeg skal som sagt tømme typ hele klesskapet før jeg flytter og det er enda litt igjen. Så blir det klessalg fra klokken 12, hvis du enda ikke har meldt deg på kan du gjøre det til meg på mail [email protected]. Det starter klokken 12, vi slipper inn ti av gangen, har håndsprit og det er håndvask tilgengelig. Ta med egne handlenett/poser og vipps er betalingen. Alt koster enten 50,- eller 100.- og stedet er Kongsgård alle 59 ☺️ Og det er goooood plass både utenfor og inne i lokalet så det å holde avstand kommer til å gå veldig bra.

Så blir det ryddig og det som eventuelt er igjen av klær blir levert i en klescontainer før jeg drar hjem, rydder, vasker, koser meg med jobb og kanskje jeg til og med tar en treningsøkt om det frister. På kvelden blir det filmkos.

 

Skal dere noe gøy i helgen?

 

 

13 kommentarer
    1. Woho, høres ut som en herlig helg, gøy når det skjer en del, deilig med hotel og hele pakka, dere må kose dere masse 💚

      Skal ha mamma og lillesøster på middag i dag også litt shopping på lørdagen også er jeg super klar for klessalget deres på søndag 😍

    2. Så koselig med en hotell natt! 😀 Gratulerer med 2 års dagen til dere, fininger! <3 Kos dere masse, så håper jeg dere får solgt masse klær! God helg! <3

    3. Så koslig helg dere får “)
      Fiske hummer er koslig:):) så masse lykketil.

      Jeg, min samboer, og valpen vår på 10 uker skal ned til Lyngør i 10 dager og fiske hummer med broren til min samboer:):)

      Kos dere masse”)

      Dere er ett fantastisk flott par, og fantastiske foreldre til Trulte 🐕❤🥰

      Du er vakker og nydelig Andrea”)”)

    4. Gratulerer med 2 år som kjærester idag, fineste kjæresteparet❤️håper dere koser dere idag, de 2 åra har gått veldig fort. Digger dere og yt kanalen deres🥰Jeg leser kun to blogger og det er din og Sofie sin❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg