HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle

Genseren og buksen er fra Chiquelle. Dere får fortsatt 20% rabatt på Chiquelle med koden ANDREA20.

FREDAG. Wii, jeg har endelig begynt å få mer helgefølelse. Jeg har bevisst prøvd å legge alt eksta kos til helgen, som det å dra på hyttetur for eksempel. Jeg har savnet helgen veldig mye, men nå er den på vei tilbake og jeg er så glad!

I dag skal jeg starte dagen med en tur i bymarka sammen med Morten og Trulte før jeg drar på kontoret for å jobbe. Elsker fortsatt kontoret! Det er så deilig å dra på jobb og jeg jobber så effektivt der. I dag skal jeg blant annet redigere vår siste matnyheter-video og jobbe med bloggen.

I kveld skal Morten og jeg på noe av det beste jeg vet: spillkveld. Yei! Vi skal til et vennepar, så er det ikke bare spillkveld, det er spillkveld med ost og kjeks. Det blir faktisk ikke bedre enn det altså. Veldig bra fredag!

LØRDAG. Jeg skal trene på morgenen, eller formiddagen blir det nok hehe. Det var en periode jeg var sykt flink til å trene hver lørdag morgen klokken ni. Da dro jeg på spinningtime og jeg elsket å starte lørdagen på den måten! Nå har jeg sagt opp gruppetimer og setter heller den summen inn på sparing hver måned, men jeg vil begynne med lørdagstrening igjen.

Resten av dagen har jeg helt ledig og skal egentlig bare gjør det som frister, før Morten og jeg skal på middag til noen venner av han på kvelden. Det blir nok koselig ☺️ En sosial helg med andre ord!

SØNDAG. Helgens beste dag! Jeg skal vaske leiligheten, vil aller helst starte dagen med en ordentlig god tur ute og tenker å bake scones. Er det ikke sånt man gjør på søndager? 😅 Ingen store planer utover det altså.

Skal dere noe gøy i helgen? 

6 kommentarer
    1. Hei,
      Dette handler ikke om ukas spørsmål, men tenkte på det når du nevnte taco;
      I tacolefser er det stort sett E471 (mono-Og diglyserider av fettsyrer), dette er et E-stoff som for mange kan skape trøbbel med magen.
      Jeg har en samboer som ikke har vondt i magen lengre etter taco, etter han sluttet med tacolefser.
      Har du prøvd å unngå det? Og generelt E-stoffene som kan være trøblete for magen?

        1. Nei, jeg kan og lite om det, men det er konserverings E-stoffene som blir brukt i mye mat. F.eks:
          Tacolefser, Stabburet leverpostei, kroneis, vestlandslefser osv.
          E471 er det forsøk på mus som viste endring i tarmfloraen og førte til økt inflammasjon samt metabolsk syndrom.
          499, 469, 471, 407, 433, 631 er E-stoffene som faller inn i den kategorien.

          Uansett- håper du finner en måte å ikke ha vondt på ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg