HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE NELLY (utsolgt)

God morgen, dere!

I dag har jeg rett og slett gjort noe jeg aldri pleier å gjøre. Da vekkerklokka ringte så skrudde jeg den av, haha. Jeg var absolutt ikke interessert i å stå opp. Dessverre, eventuelt heldigvis for min del så har jeg en hund som også står opp når vekkerklokken ringer. Så det ble ikke mer søvn for å si det sånn. Hun har klart å koble det at når vekkerklokken ringer så pleier jeg å stå opp og da er det fritt frem for all mulig type oppmuntring fra hennes side 😂 Jeg klarte å lure henne til å kose litt i sengen mellom Morten og meg først, haha. Fikk kjøpt meg litt tid der, enkelt og greit! Men så stod jeg jo opp til slutt og gikk ut på en liten morgentur med dette rare lille vesenet.

Her i Kristiansand er det grått og trist i dag, men jeg synes egentlig det er litt koselig. Jeg får skikkelig høstfølelse og har lyst til å ta med dyna ut i sofaen, se på Disney-filmer og drikke kakao. Det er merkelig.. Sist jeg gjorde dette var det aller første året jeg bodde hjemmefra, så det er faktisk seks år siden om jeg ikke tar helt feil. Har ikke gjort det siden, men forbinder det med høst. Utrolig merkelig!

Vel, vel. La oss snakke litt om helgens planer! I dag kjører vi et litt annet oppsett. Jeg har ikke så mange spennende planer jeg kan dele med dere. Denne helgen er ganske åpen, men noe skal jeg få gjort. Vi slenger rett og slett sammen planene for hele helgen i ett denne uken.

🌟 Jeg må rydde på plass de tre klesvaskene jeg har tørket, men ikke lagt inn i skapet…

🌟 I løpet av helgen må jeg finne en fysioterapaut fordi nå blir det vondere og vondere i nakken og ryggen. Så ille har det ikke vært siden før corona brøt ut. Det har gått helt fint, men nå må det gjøres noe med.

🌟 Hvis det lysner en av dagene så skal jeg ut og ta bilder. Eller, bli tatt bilde av. Dra med meg min kjære fotograf/kjæreste for å ta bilder av meg til bloggen. Nå er det ganske tomt i bildemappen.

🌟 Jobb skal også gjøres. Jeg skal spille inn og gjøre klart et samarbeid, lese gjennom en kontrakt og muligens gjøre en stor endring i hvordan jeg jobber i dag, lage et fantastisk serietips-innlegg til dere, redigere YouTube videoER (altså flere, vi har vært flinke) og lage innhold til bloggen.

🌟 Planlegge uken som kommer, sette konkrete mål og tenke budsjett.

🌟 Rydde og vaske leiligheten må gjøres i løpet av helgen, antakeligvis søndag. Jeg liker liksom å starte den nye uken med ren leilighet og kosekvelden jeg alltid har på søndager blir ekstra koselig.

Så, det var denne helgens planer! Vil også minne dere på at dere får 20% rabatt på alt fra NLYBYNELLY her OG at jeg har en giveaway på min Instagram @andreasveinsdottir 🌟

13 kommentarer
    1. Hei! Så kjekt med rabatt hos Nelly, men jeg håpte du snart kunne komme med rabatt hos Ellos Home også? Vi har nettopp kjøpt leilighet og jeg har så lyst på masse interiør fra Ellos! 😀

      1. Har dessverre ikke noe på Ellos home <3 MEN! Det kommer snart en på Homeroom og de har masse fint til hjemmet! Følg med på Instagram story fremover <3 Og gratulerer så mye med leilighet

    2. Dere skal liksom fremstå at dere trene så mye og eter så sunn mat, men egentlig eter dere utroligt mye dritt mat. Hva er vitsen med og trene for å ha en sunn og frisk kropp, når dere eter så mye usunt?
      Er ikke noe frekt ment asså.

      1. Jeg føler virkelig ikke jeg prøver å fremstå som noe annet enn et helt vanlig menneske som båder trener, spiser sunn mat og spiser “dritt mat” eller usunn mat om du vil. Poenget med å trene er at det gir endorfinger, det er gøy og jeg føler meg bra både under og etterpå 😀 Poenget med å spise sunn mat er for å ta vare på kroppen og gi den energi og opprettholde funksjon. Poenget med å spise “dritt mat” eller usunn mat om du vil er fordi det er deilig og noen ganger gir det også glede og gjør at jeg føler meg bra etterpå 😀 Heia litt av alt sier nå jeg!

      2. Haha, så du mener at de like så greit bare kan slutte å trene etter som de ikke spiser sunt nok??? Jeg beklager, men det er nok noe av det dummeste jeg har hørt! Det å trene er ALLTID en fordel, uansett kosthold! Og det er USUNT å være fanatisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg