HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

God fredag fineste dere. Her på sørlandet stråler sola og det er meldt helt nydelig vær i helgen ☀️ Jeg har nettopp kommet hjem fra en løpetur med Maren. For en deilig start på dagen! Vi hadde skikkelig god flyt og selv om det var tungt var det skikkelig digg. Jeg føler meg alltid så bra etterpå og får masse energi til resten av dagen. Så, la oss se hva helgens planer er!

KJOLE HER / VESKE FRA THAILAND / SKO NLY (utsolgt)

FREDAG

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for dagen. Jeg skal møte en venninne til lunsj i byen om ikke så alt for lenge og vurderer enda om jeg skal gå ned eller ta bilen.. Det er så varmt og jeg orker ikke bli svett før jeg skal sette meg ned og spise lunsj haha. Sånn sett er bilen veldig grei, men det jo ikke så langt. Jeg får se når det nærmer seg.

Når jeg først er i byen skal jeg gå innom og hente det beltet som har vært hos skredder. Det glemte jeg selvfølgelig i går, wopsi. Så er det et par ærend som skal gjøres før jeg setter kursen hjemover igjen.

Resten av dagen skal brukes i sola! Det er bare å nyte det vi får av sommer nå, plutselig kommer høsten snikende og da skal jeg ikke kunen angre på at jeg ikke koste meg med varmen når den var her. Så blir det jobb i kveld.

LØRDAG

Lørdag blir en skikkelig deilig kosedag! Morten og jeg drar til Lindesnes, sammen med Trulte selvfølgelig. Vi skal hjem til barndomshjemmet til Morten og bare nyte sola på terrassen der, bade og grille.

SØNDAG

På søndag må jeg gjøre litt kjedelige ting som å vaske et par vask med klær, vaske og støvsuge. Kanskje det blir en treningsøkt, jeg må rett og slett se an energinivået. Hvis det blir det så drar jeg nok ganske tidlig fordi gjett hva jeg skal… UT I SOLA ☀️☀️☀️ Søndagen avsluttes i kjent stil med serie eller film i sofaen og noe godt å spise.

Det var helgens planer. Ikke så alt for mye spennende, men fokus på å nyte!

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg