HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle, B.Unique/Huset i markens

SKJØRT & GENSER CHIQUELLE (KODEN ANDREA2020 GIR 20% RABATT)

FREDAG

Jeg starter dagen med litt luksus og litt smerte. Jeg skal til flinke Monica på B. Unique hudpleie hos Huset i markens for å fikse litt av det vanlige. Hun bruker sukker for å fjerne hår så jeg skal ta brasiliansk med sukker, fjerne barten og til slutt fikse bryn og farge vipper. Jeg føler alt har gått litt over tiden nå så det blir utrolig deilig.

Når jeg er ferdig der skal jeg hjemom og plukke opp Morten og Trulte før vi skal ut på en liten tur. Deilig start på dagen med frisk luft og litt kvalitetstid. Deretter blir det lunsj og så er planen min å dra på trening. Da er det intervaller som står for tur.

Planen for ettermiddagen er å slappe av og kose meg med macen som selvskap før jeg gjør meg klar for kvelden. Morten skal løpe 10 000 meter på bane på Kristiansand stadion. Jeg skal selvfølgelig heie fra sidelinjen, eventuelt utenfor stadion om det ikke er lov med tilskuere, hehe. Det blir så spennende! Jeg har ikke sett han løpe løp enda så det gleder jeg meg veldig til og hvis det blir ny personlig rekord på han så spanderer han middag på meg 😂 Det burde kanskje vært omvendt, men det var hans for slag haha. Middag blir det nok uansett!

LØRDAG

Det er meldt nydelig vær så planen min er å få enda en dag i sola. Jeg ble bitt av basillen etter den deilige soldagen jeg hadde på torsdag. Jeg må bare finne et rolig sted hvor det ikke er så mye folk.. Jeg skal ta med meg en bok, litt frukt, masse solkrem og bare nyte sola hele dagen!

På kvelden skal jeg ha egentid. Pleie huden, kure håret, ta på ansiktsmaske, tenne duftlys og endelig se The Notebook igjen! Jeg har mast om å se den med Morten i over en uke, men han nekter haha. En rolig og avslappende kveld med andre ord.

SØNDAG

På søndag skal Morten og jeg til Lillesand på besøk! Vi skal spille frisbeegolf (noe jeg aldri har gjort før, men Morten har null tro på meg og gleder seg til å se hvor dårlig jeg er), kose oss i sola og lage en deilig middag. Det blir nok veldig koselig ❤️

7 kommentarer
    1. Så deilig med litt egentid og få føle seg litt flott med og få stelt det du vil,du er jo så flott uansett Andrea 😀❤️ hilsen fra meg i Spania.

    2. Hei hvordan trives du i Kristiansand? Jeg lurer på på flytte dit med barn og mann. Ser på hus å greier. Har veldig lyst, men er jo og litt usikker på om jeg skal gjøre det. Bor i Bergen nå. Har en venninner i Kristiansand. Ser på hus på Lauvåsen.
      Hilsen Tonje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg