HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE BERSHKA (LIGNENDE HER) / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

Fredag. I dag har vi ingen store planer. Vi skal trene og jeg skal bruke formiddagen på å jobbe. Deretter skal vi en liten tur til byen for å handle litt småting og egentlig ta ting som de kommer.

Lørdag. Planen er å dra på trening før helgens høydepunkt, Morten skal delta på NM-kvalifisering i vannsklie i Sørlandsbadet. Det blir veldig moro å se hvordan dette faktisk fungerer. Superkoselig om dere som bor i nærheten vil komme for å heie på han. Arrangementet finner dere her. Kvelden skal vi bruke på å lage en god middag sammen eller å dra ut og spise for å feire om han går videre til NM!

Søndag. Jeg drar til Larvik for å feire bursdagen til pappa, og det er mulig at Morten blir med. Jeg vet ikke om jeg overnatteri Larvik eller om jeg drar videre til Oslo samme kveld. Det som er litt digg er at når jeg kommer hjem da så har jeg en hel uke i Oslo uten store planer så jeg har masse tid til å henge med vennene mine og jobbe.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg