HELGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

BLAZER NLY / T-SKJORTE PRIMARK / BUKSE HER

FREDAG

Morten og jeg har en felles PT time på formiddagen. Jeg er enda støl etter timen vi hadde på mandag! PTen vår har begynt å trene en del crossfit så øktene våre er ganske inspirert av det, noe som er veldig moro, men ganske hardt og litt uvant. Økten i dag skulle visst være i samme gate som den på mandag så jeg grugleder meg fordi det er tungt, men det var sykt gøy!

Jeg har en del jobb jeg skal gjøre, blant annet spille inn et samarbeid, redigere bilder og en video + ta hånd om min kjære blogg. Det blir nok en ganske lat fredag, men en deilig fredag. Rett og slett en kontordag med de vanlige turene ut med Trulte.

LØRDAG

Jeg falt skikkelig for Grimstad da jeg var der for noen uker siden så jeg foreslo å ta en tur dit. Det er meldt nydelig vær så planen er bare å vandre gatelangs, kjøpe en is, sitte på brygga og spise en god lunsj. Har dere noen Grimstad-tips til meg? Fyr løs, jeg elsker tipsene deres 😀

Kvelden blir tilbragt hjemme i Kristiansand. Jeg skal lage vegetarlasagne eller pizza, har ikke helt klart å bestemme meg enda (tror jeg må se hva det blir til lunsj). Vi skal prøve å bli enige om en film (igjen, tips meg gjerne) og bare kose oss med kjærestekveld uten mobil og sosiale medier.

SØNDAG

Søndag! Jeg håper på regn, haha. Er det en dag i uken det gjerne kan regne så er det på søndager. Da liker jeg å kose meg inne, rydde, vaske, se på serier og bare ta ting som de kommer.

Hvis det ikke blir regn så tenkte vi litt på å ta oss en tur til Lista og dra innom Farsund. Jeg har hørt så mye fint om Lista og særlig stranda der så det hadde vært veldig gøy, men vi vil jo gjerne ta det en dag det er fint vær. Så vi får se litt, søndagen er ganske åpen!

8 kommentarer
    1. Jeg begynte å trene crossfit i november 2019 og synes det er så gøy😀 Beste treningen! Den er så varierende at man blir ikke lei😊 Om dere har crossfitsenter i Kr.sand så anbefaler jeg dere å prøve Tabata og Wod!

    2. veldig forsinka, men om du skal til grimstad igjen anbefales platebaren for kaffe. ellers er en tur opp til binabben utenfor sentrum en ganske koselig tur for grei utsikt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg