HELGENS PLANER

Reklame | Chiquelle / sponset opphold Comfort Hotel Karl Johan

God morgen, fineste dere! Nå har jeg nettopp vært nede og spist en deilig hotellfrokost. Det er typ det beste med å bo på hotell. Så sykt mye digg å velge mellom! Jeg bor som vanlig på Comfort Hotel Karl Johan, min lille hjem når jeg er i Oslo 💕 Nå skal jeg begynne å fikse meg, men først tenkte jeg å dele helgens planer med dere!

KJOLE CHIQUELLE HER (20% rabatt med koden ANDREA2020)

FREDAG

Jeg skal starte dagen med en deilig hotellfrokost, ta et bad og kure håret før jeg steller meg for dagen.

I dag skal jeg møte Sofie igjen! Hun bor for tiden i Oslo og da må vi jo sees når jeg også er her 😀

I kveld skal jeg ut for å spise og feire en av mine beste venner. En kveld med gode venner, god mat, feiring av fineste Marte og en drink eller to 😉 Det blir så koselig og jeg gleder meg masse til å bruke min nyeste kjole fra Rotate som jeg kjøpte på salget til Retro. Den er så kul!

LØRDAG

Planen er å starte dagen med en treningsøkt og så bare nyte det å ikke ha noen store planer! Gå rundt og kose meg, nyte.

I kveld skal jeg på en venninne-date. Jeg skal møte Hannah som jeg bare kjenner litt via Instagram, men som virker som en kjempehyggelig jente. Vi skal drikke litt vin og bli kjent, veldig koselig og veldig ulikt meg haha. Wish me luck!

SØNDAG

Jeg drar hjem veldig tidlig. Av en eller annen grunn liker jeg å ha søndagen hjemme. Det er liksom min oppladningsdag og jeg lader best opp i mitt eget hjem. Det blir planlegging av ny uke, utpakking, klesvask og kos med Morten og Trulte resten av dagen.

4 kommentarer
    1. Tenker du noen ganger på at det er rettferdig at du får sponset hotellrom en hel helg. Bare pga du er en blogger ? At de som selv jobber på disse hotellene aldri får noe gratis i kjedene de jobber i. At de kan få prosenter, prosenter som er så små. Og som de egentlig aldri får brukt pga ingen ledige rom. Dere blogger roper om rettferdighet og om alt som er galt og urettferdig i denne verden. Men takker ja til alt som er Gratis kun ved å nevne det er sponset. Tenk litt på de som jobber ræva av seg og får lite igjen for det.

      1. Jeg betaler jeg 🙂 Noen ganger får jeg sponset, andre ganger betaler jeg, men fordi jeg samarbeider jevnlig med dette hotellet skal alt merkes som reklamer. Uansett så tror jeg ikke helt du forstår dette med spons. Det er reklame for hotellet. Jeg reklamerer og får betaling via varer, altså et opphold. Det fungerer på akkurat samme måte som at noen bedrifter kjøper en annonse på min blogg, Instagram osv. og betaler i penger. Her betales det i opphold, og i gjengjeld får hotellet eksponeringen mine kanaler gir. Det er rett og slett business, handler ikke om rettferdighet og ikke. Så her må du sette deg litt inn i reklamebransjen. Dette er vinn – vinn for både meg og hotellet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg