HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / VESKE NUNOO / BUKSE NELLY (utsolgt)

FREDAG. Jeg må til byen og gjøre noen ærend. Jeg har blant annet sydd inn en kjempefin kjole fra Rotate som jeg kjøpte på Retro for litt siden. Den gleder jeg meg til å både hente og prøve. Så blir det en del jobb på både Morten og meg. Det er en del bilder som skal taes og dagen blir nok en ordentlig arbeidsdag.

Jeg håper på å komme meg på trening, men det skal jeg ikke love noen haha. Hvis det er fint vær kan det være jeg bare går en tur i stede. Jeg er så tung i kroppen om dagen at alt er tiltak 😂

LØRDAG. Morten, Trulte og jeg skal mest sannsynlig en tur til Larvik! De jentene jeg hadde besøk av dro dit i går og blir en stund. Det er snakk om en sommerfest i kveld og det har jeg så lyst til å være med på! Pappa er i Larvik nå med båten og har sagt ja til å være hundebarnevakt, haha. Så det er godt mulig vi drar dit i løpet av dagen når ting er avklart. Det hadde vært superkoselig!

SØNDAG. Våkner antakeligvis opp i Larvik. Da tenker jeg å ta med Morten og Trulte en tur til Bøkeskogen for å gå tur. Det er så koselig å vise han litt av Larvik selv om jeg ikke bor der nå eller har noen som bor der nå så hadde jeg jo hele barndommen og ungdomstiden min der. Det er så mange minner og det er veldig koselig å vise frem det.

Så kjører vi nok hjem til Kristiansand forholdsvis tidlig så i får søndagskvelden hjemme. Jeg elsker å ha litt av kvelden igjen når man kommer fra reise. Det er så kjedelig å komme inn stuptrøtt og gå rett til sengs. Jeg vil helst lage en god middag og få sett en film først, haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg