HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen og god fredag! La meg ta dere gjennom helgens planer 😀

TOPP NLY (utsolgt) / SKJØRT HER

FREDAG. Det første på planen i dag er PT time. Det blir den siste før sommeren, hvis jeg husker riktig… Så får vi se hva som skjer til høsten, men PTen vår skal ha ferie og det må han jo få lov til å ha. Det blir uansett sykt deilig med en siste økt så har jeg en plan jeg kan følge på egenhånd i sommer.

Resten av dagen går til ærend og jobb. Jeg har en film å redigere, skal jobbe med flere innlegg til bloggen og hvis været er med meg er planen å få tatt noen bilder. Det er ganske skrapa i bildebanken for å si det sånn.

I kveld blir det datenight! Morten og jeg planla at vi skulle begynne med datenight på fredager og bytte på å planlegge. Vi rakk bare en før vi reste på ferie, men nå skal vi ta opp den tråden igjen. Det er Morten som skal planlegge kvelden og jeg er kjempespent 😀

LØRDAG. Det skal visst regne hele dagen, helt okei for meg fordi jeg må rydde i klesskapet, igjen… Det fyller sge opp raskt altså. Bare å komme seg videre å få et stort walk in closet, haha. Nei, jeg skal renske opp litt og finne ting til et eventuelt fremtidig klessalg og denne gangen skal jeg være ganske hard når det kommer til hva som får bli igjen i klesskapet. Spennende! Det dukker fort opp noe på Tise også så følg gjerne med der @andreasveinsdottir.

SØNDAG. Dagen starter med løpetur sammen med Morten og Maren! Vi har bestemt oss for at vi må få til minst en og aller helst to løpeturer sammen i uken. Alle tre merket at det var en stund siden sist da vi løp sammen på torsdag, mest på kordinasjonen faktisk! Den var helt ute, haha. Så det blir godt å komme i gang igjen der også etter en liten ferie 🙂

Resten av søndagen er ganske åpen og litt værstyrt. Jeg vil rett og slett se an hva som frister når søndagen kommer. Er det finvær blir det kanskje en god tur med Trulte, men om det regner blir det mer jobb og husarbeid. Litt av alt blir det nok uansett. Jeg må gjøre klart til jeg får besøk på mandag! Tre venninner fra Oslo kommer så jeg skal gjøre klart sengetøy og madrass, vaske og ordne det fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg