HELGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

God fredag, fineste dere! Nå er jeg hjemme igjen og det kjennes ganske godt selv om jeg har hatt det utrolig fint på tur. Vi kom hjem litt tidligere enn planlagt, noe som faktisk bare var deilig haha. Borte bra, men hjemme best. Enig?

KJOLE HER

FREDAG. Nå skal vi straks ned til pappa for å hente Trulte! Herregud som jeg har savnet henne. Jeg gleder meg så mye til å se henne igjen og kose masse, masse, masse!  Vi kom så sent i går så det ble til at vi ventet til i dag med å hente henne så vi kom litt i orden først.

Jeg har masse jobb å ta igjen! Det var ikke akkurat enkelt å skulle oppdatere bloggen på tur, men jeg har heldigvis masse gøy å oppdatere dere med fremover! Jeg skal se på og redigere masse bilder og dele reiseguides i fleng altså! Så dagen min får nok mye til Trulte-kos og jobb.

LØRDAG. Jeg har store planer om å nyet sola og slappe av. Antakeligvis med en treningsøkt først. Vi skal nok ut med båten til pappa, og blir nok der store deler av dagen. Grilling og sol, perfekt!

SØNDAG. På søndag er det meldt regn og det er veldig fint. Da slipper jeg å falle for fristelsen til å gå ut i sola. Jeg lurer meg selv om jeg tror jeg får catchet opp på all jobbingen i dag, hehe. Så søndagen går nok også mye til jobb og det skal jeg kose meg med. Kvelden går som vanlig til filmkveld 🙂

6 kommentarer
    1. Hvis faren din bor i Larvik så heter det ikke, ned, men, opp. Dere reiser ned mot sør og opp mot nord. Skjønner???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg