HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

God fredag, fineste dere!

KJOLE NEO NOIR / VESKE NUNOO / SANDALER HER

Hvem andre svetter bort hvert eneste minutt av dagen? Fyyyy, jeg var klam fra jeg stod opp til jeg la meg i går. Egentlig til jeg stod opp i dag også. En skal ikke klage på varmen, men jeg burde virkelig gå ned i boden og hente den store vifta jeg har der. Det er bare det at den ligger heeeeelt innerst bak en million søppelsekker med vinterklær, en sykkel, noen esker og en koffert eller to. Latskapen i meg ber meg gå ut og kjøpe en ny, men det blir litt for dumt.. Eller?

Uansett, nok om vifta og varmen for denne gang, her kommer mine planer for helgen 🙂

FREDAG. Bilen skal på service. Ah, det er en av de kjedelige tingene med å være voksen og eie ting. Vi har tatt en risk og bestilt service dagen før vi reiser på roadtrip så jeg krysser alt jeg har for at det ikke er noe galt med den. Jeg tror det skal gå fint, men man vet jo aldri med disse bilene.

I mellomtiden skal jeg begynne pakkingen og organiseringen til tur. Det er mye som skal med og det må pakkes smart. Ikke min sterkeste side, men jeg skal gi det mitt beste forsøk. Jeg håper jeg har kommet godt i gang med dette innen bilen (forhåpentligvis) er ferdig i halv ett-tiden. Da er det bare å ture avgårde med en eneste gang. Morten og jeg har PT duo time klokken ett som vi faktisk må rekke.

Klokken tre kommer venninnen min som skal være med på roadtrip og planen er da å plukke opp henne, kjøre ned til båten til pappa og sole oss så lenge vi gidder. Deretter venter resten av pakkingen og tacokveld!

LØRDAG. Vi reiser på Norgesferie! Jeg er sååå spent. Vi kommer nok til å planlegge en god del i bilen på vei innover landet. Vi har nemlig ikke lagt noen store planer for turen annet enn noen stoppesteder vi skal overnatte og oppleve, så alt bortsett fra det tar vi litt på sparket. Spent på hvordan det går!

SØNDAG. Det er det som er så gøy. På søndag aner jeg ikke hvor jeg er eller hva jeg skal haha. Alt kommer veldig an på været. Hvis det er fint håper jeg vi har kommet til et sted hvor vi kan gå en god tur. Hvis det regner håper jeg vi skal tilbringe mye av dagen i bil. Spennende, spennende!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg