HELGENS PLANER

Reklame | B. Unique hudpleie / annonselenke Junkyard

Antrekk fra Junkyard

FREDAG. Jeg starter arbeidsdagen med å spille inn et samarbeid som jeg er så fornøyd med. Klokken tolv har jeg en avtake hos B. Unique på Huset i Markens. Jeg skal vokse og fikse bryn! Det er litt deilig å ha alt på ett sted så jeg kan booke inn alt på samme time. Jeg føler jeg sparer masse tid, haha.

Når jeg er tilbake hjemme skal jeg sette meg ned og redigere en video for en samarbeidspartner. Jeg skal kutte 40 minutter med materiale ned til ett minutt, hehe. Ønsk meg lykke til med det 😂 Jeg blir egentlig bare sittende med jobb, gå noen lufteturer med Trulte og kose meg med det frem til kvelden. Da er planen litt usikker. Vi skal kanskje på grilling til foreldrene til Morten, men vi må nesten se an været hele gjengen.

LØRDAG. Jeg skal starte dagen med noen raske bakkeintervaller. Blæh, det er ganske kjedelig, men det føles så godt etterpå! Jeg liker egentlig trapper best, men vi har ingen aktuelle i nærheten dessverre. Jaja. Nå jeg er ferdig med det og har tatt en dusj skal den lille familien vår ut på tur i skogen. Det blir koselig!

Lørdag kveld blir det datenight! Det beste er at jeg ikke aner hva vi skal. Morten og jeg har blitt enige om å bytte på å planlegge datenight, en gang i måneden hver. Jeg tror det blir veldig gøy og jeg gleder meg masse.

SØNDAG. Vaskedag! Nå shinet vi leiligheten veldig bra før visning, men jeg gjeninnfører vaskedag på søndager. Det har sklidd litt ut, men nå skal det inn på planen igjen. Så har jeg ingen store planer. Jeg må se an været og tenker uansett å bruke en del tid på macen. Kvelden kommer uansett til å avsluttes med filmkveld!

8 kommentarer
    1. Så fint antrekk på deg! 😀 Både kult og søtt! Digger den mixen jeg! Ønsker dere en flott helg, fininger! <3

    2. Når du fikser brynene dine hos B.Unique – er det farging inkl. forming eller brynsløft du gjør? Skjønner ikke helt hva forskjellen er😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg