HELGENS PLANER

Reklame | sponset opphold Comfort Hotel / annonselenke Junkyard

God morgen fra Oslo og Comfort Hotel Karl Johan! Aaah, jeg sover alltid så godt her. Det er så sykt deilig å legge seg på de myke putene i det store luftigerommet. Helt fantastisk. Vi lå bare og slappet avi går før vi dro ut og spiste en deilig middag på kvelden. En nydelig oppladning til dagen i dag!

Kjolen finner dere her

FREDAG. Nå skal Morten og jeg ned og spise frokost. Jeg elsker hotellfrokost og frokosten her på Comfort Hotel Karl Johan er så utrolig god! Jeg gleder meg alltid til å spise når jeg er her. Deretter skal jeg opp på rommet og fikse meg litt før vi begge drar avgårde på en liten innspilling. Vi vlogger så dere får se mer av det når den vloggen kommer ut, forhåpentligvis på søndag 🙂 Når vi er ferdig der er planen å gå tilbake til rommet, skifte og dra ut på en liten treningstur. Vi får nå se hva det blir til, haha, men det er i alle fall planen. Vi har utsjekk klokken to så rundt da tusler vi avgårde for å kose oss litt i Oslo før vi drar hjem senere på kvelden. Tanken var egentlig å bli hele helgen, men vi ombestemte oss og drar hjem i kveld. Hjem til Trulte, yei!

LØRDAG. Tidlig lørdag morgen setter jeg meg i bilen og kjører avgårde til Vegårdshei. En venninne av meg har hytte der og en del skal være der i helgen. Det blir så koselig og nå får vennene mine endelig hilse på Trulte etterosm hun blir med. Jippi! Trulgte kommer til å elske det, masse oppmrksomhet og kos haha. Det er jo det beste hun vet om i hele verden. Ja, og lek da. Jeg blir bare der og koser meg med noen av de fineste jeg vet om i hele verden frem til søndag.

SØNDAG. Jeg har ingen store planer for søndagen. Når de andre kjører hjem til Oslo kjører jeg hjem til Kristiansand og dagen går som den går fra det. Jeg har en god del jobb å gjøre siden det går litt i ett i helgen som jeg kommer til å sitte med på søndag kveld. Det er egentlig sykt koselig. Jeg pleier ofte å sitte med macen i fanget på søndagskvelden med en koselig serie eller film jeg ikke må følge så godt med på foran meg på tv, haha.

2 kommentarer
    1. Hei fineste.
      Så deg og Morten spise på olivia på torsdag. Hadde kjempe lyst til å si hei, men turte ikke:/
      Du er kjempe inspirerende og jeg digger å følge deg 🙂
      Ha en super helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg