HELGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

God morgen, dere! Jeg har nesten akkurat stått opp, eller det er vel snart en time siden, men ja. I dag var det umulig å få meg opp av sengen. Morten prøvde ved tre forskjellige anledninger å vekke meg, haha. Det var ikke snakk om. Jeg var så trøtt og det føltes så deilig å bare sove videre, i hvert fall frem til jeg faktisk stod opp. Da angret jeg litt på at jeg ikke hadde stått opp før. Jeg blir alltid litt rar i kroppen og hodet når jeg sover så lenge, men satser på at det kommer seg når jeg kommer i gang med dagen.

Det er fredag, selv om jeg går helt i surr med dagene, og det betyr at helgens planer står for tur!

FREDAG

Jeg skal våkne litt ordentlig, ta en dusj og stelle meg så er jeg klar for å spille inn litt YouTube. Vi har noen morsomme videoer planlagt fremover som jeg gleder meg til å dele, blant annet hjemme-prosjektet vi har holdt på med i et par dager nå og del to av matnyheter 🙂

Når det er gjort skal vi vaske leiligheten og gjøre klar til middagsbesøk. Vi har invitert foreldrene til Morten på taco i kveld så det blir nok veldig koselig. Vi var litt late i går og kjøpte med en Daimkake fra frysedisken til dessert, den er forresten sykt god. Tror dere ikke jeg klarte å glemme å rydde inn matvarene? Jeg kjente at den hadde tint ganske godt da jeg kom på det, men jeg heiv den inn i fryseren og satser på at den enda smaker godt hihi.

LØRDAG

Planen er å kjøre en rask tur opp til Sørlandssenteret for å kjøpe noe vi mangler til hjemme-prosjektet. Vi var der i går for å gjøre nettopp det, men hadde ikke fått med oss at det var reduserte åpningstider så vi kom ti minutter før det stengte og rakk ikke noe som helst hehe. Så vi må tilbake i morgen tidlig, men da vet vi akkurat hva vi skal ha så vi kan løpe rett inn og rett ut igjen.

Så vil jeg gå en lang tur i skogen med Morten og Trulte, noe jeg tipper de begge er med på. Det er meldt finere vær her igjen og selv om jeg faktisk synes det var skikkelig deilig med litt regn så klager jeg ikke akkurat på at solen kommer tilbake.

Hvis vi rekker i kveldingen vil jeg gjerne få tatt noen bilder, men jeg tipper det blir på søndag i stede.

SØNDAG

Jeg har tatt søndagen i dag jeg, så på søndag kan jeg være ordentlig produktiv. Jeg vil starte dagen med en løpetur for å få masse energi utover dagen! Så vil jeg ta masse bilder, gjøre klart et samarbeid og sette meg ned med bloggen og svare på kommentarene deres som jeg enda ikke har sett på…. Jeg vil også sette meg ned og planlegge innlegg, skrive litt og prøve å løsne litt opp. Så søndag blir en arbeidsdag som selvfølgelig avsluttes med filmkveld 🙂

KJOLE BYTIMO / SKO HER

7 kommentarer
    1. Du vet hvor godt jeg liker deg, så dette er ikke kritikk. Og du bestemmer selvfølgelig over din egen blogg! Skal innrømme det er veldig koselig når du er litt raskere med å godkjenne og svarer på kommentarer. Blir liksom ikke noe kommunikasjon med sene svar. Ha en fin helg, dere! ❤️

      1. Hei, absolutt og jeg setter så stor pris på alt det positive du legger igjen her <3 Jeg har bare hatt litt noia den siste tiden uten at jeg helt har skjønt hvorfor. Jeg har vært skikkelig redd for kommentarfeltet og det er helt teit, men det bunner i at jeg fikk tilsendt en Jodel som var veldig lite hyggelig om meg selv for noen uker siden og da fikk jeg helt noia for å lese andres meninger om meg og mitt. Det er superteit og jeg vet det er noe man må regne med, og at det er sjeldent sånt skjer her inne, men jeg bare fikk det ikke til så ballet det på seg og jeg klarte ikke åpne. Nå reiv jeg av plasteret og ble som vanlig møtt med så mye kjærlighet og skjønte hvor teit jeg har vært haha. Så beklager, og jeg håper ikke at det skjer igjen med det første <3

        1. Ahhh, det forstår jeg meget godt altså! Det er så synd at noen skal ødelegge, og skrive dritt! 🙁 Forstår at det er tøft! Trenger ikke å beklage, fine deg! Det er bare så koselig med litt kommunikasjon 😉 <3

    2. Noen gang vurdert å jobbe i barnehage?🤔
      Føler meg som et barn når du snakker,forstår ikke det syke tonefallet dit

      1. Overhodet ikke, det er ikke noe som hadde passet meg haha 🙂 Nei, du det det forstår ikke jeg heller, men det er nå sånn jeg snakker og har snakket i alle år og antakeligvis sånn jeg kommer til å snakke frem til den dagen jeg dør. Hvordan endrer man måten man snakker på liksom? Ikke peiling og ikke interessert hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg