HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

God fredag! Er det mange av dere som får helg nå, eller er livet litt annerledes enn vanlig? Jeg har mistet litt av helgefølelsen etter at jeg begynte med hjemmekontor for snart et og et halvt år siden. Det blir liksom ikke helt det samme, men nå var jeg jo vandt med å jobbe helg helt siden jeg fikk min første jobb på videregående da..

Jeg tenkte å dele helgen planer med dere! Nå har jeg faktisk litt planer, noe som er godt og uvant. Vi har gjort ekstremt lite siden dette viruset tok over verden. Jeg har følt på å dra ut og ta bilder selv om vi ikke er i nærheten av et eneste menneske, men nå skal jeg begynne å leve bittelitt mer igjen.

SKO HER

FREDAG

Jeg har nettopp vært ute på en liten tur i finværet med Trulte og så fort jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg lage meg frokost og gjøre meg klar for dagen. Klokken tolv har jeg mitt første møte med regnskapsfører. Frem til nå har jeg gjort regnskapet selv med hjelp fra pappa. Vel, han tok ganske mye over det siste året, men i starten gjorde jeg alt selv haha. Nå har jeg skjønt at det faktisk kan lønne seg å ha en regnskapsfører så jeg er spent på dette første møtet!

Når jeg er ferdig der skal jeg gå hjem igjen. Det er så nydelig vær så jeg tar beina fatt. Jeg skal innmo Zara og levere tilbake et sett jeg bestilt på nett som jeg ikke blir helt komfortabel med, selv om jeg egentlig har så sykt lyst til å beholde det… Så blir det YouTube og jobb en stund før vi skal ta bilder i kveldingen når solen er litt svakere. Tror det blir veldig fint!

LØRDAG

Den foreløpige planen er at min lille familie skal ut på tur. Det er meldt så sykt fint vær i Kristiansand fremover! Værvarselet viser stor sol i en uke fremover og det gjør meg sååå glad. Så ja, planen i morgen er stort sett å gå på tur, kanskje Morten og jeg tar en treningsøkt sammen. Vi har funnet en firkantet passe høy steinblokk like utenfor her som er perfekt til box jump og step ups. Den ligger i en kort løperunde, så planen er at en jobber på steinen mens den andre løper en runde, så holder vi på sånn en stund. Tror det kan bli gøy!

På kvelden er det enchilladas og filmkveld som venter. Gleder meg!

SØNDAG

Søndagen blir nok ganske lik som lørdag egentlig. Planen er å starte dagen med en treningsøkt så tenker Morten og jeg å spille inn noen YouTube videoer. Kom gjerne med forslag til hva dere vil se!

Jeg har også lyst til å gå en tur i Bymarka, men vi må nesten se hvor sliten Trulte er etter turen dagen før hvis det blir noe av. Hun pleier å trenge en dag eller to med litt mindre aktivitet etter å ha vært på en ordentlig langtur, men så orker hun mer og mer så vi må bare se an 🙂

Ja, det er vel egentlig det! Har dere noen morsomme planer for helgen?

8 kommentarer
    1. Ikke de store planene her, hehe! Chill, ut på ukeshandelen, trene, kvelds kos med med litt rødvin, potetgull og sjokkis… blitt vant med dette livet nå jeg faktisk… Huff, litt trist, men også bra da… Været her er ikke noe å skryte av! Det ser ut som det blir bedre fra Mandag av da! Håååper! Klem! <3

    2. Håper at “langtur” er en tur innenfor hva som er anbefalt for valper. De skal jo helst ikke gå så veldig langt..

    3. Hei!

      Lurer på hvilke vegetarkjøttboller du anbefaler? Tenkte å lage retten med spinatsaus, mm!

      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg