HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE MISSGUIDED / TOPP HER / BUKSE HER / SKO REEBOK / VESKE NUNOO

FREDAG

Jeg er egentlig litt stressa for denne dagen fordi jeg har en del ting jeg gjerne skal og bør få gjort, men jeg sliter litt med organiseringen. Jeg har nemlig et møte midt på dagen, klokken to, og jeg vil prøve å unngå å måtte reise frem og tilbake til byen mer enn maks to ganger.. Så, det jeg skal få gjort er å ta bilder sammen med Morten, vi må handle inn litt ting til å gjøre siste finish på småtteri fra oppussingene våre som vi har utsatt, male en vegg på kjøkkenet, aller helst få til en massasje fordi jeg er utrolig anspent i nakke og skuldre og tror det kan ha noe å gjøre med hodepinen jeg stadig har og så vil jeg få trent. Så hvor skal jeg begynne?

Kvelden er i hvert fall spikret. Jeg har så mye jobb å gjøre noe, noe som er skikkelig gøy! Så kvelden skal brukes alene på soverommet med Friends i bakgrunnen og jobb på macen. Jeg gleder meg 😀

LØRDAG

Jeg starter dagen som fotomodell for Maren. Haha, jeg dør av at jeg skrev fotomodell. Det høres ut som om jeg er 70 år gammel. Maren har et morsomt prosjekt og jeg skal være en av flere modeller i dette prosjektet. Helt ærlig så gruer jeg meg litt fordi en ting er å stå foran kameraet på mine premisser for å vise frem det jeg vil vise frem… Det blir noe annet når noen andre har styringen, men heldigvis er det Maren og dette skal bare være en gøy greie. I tillegg er det Morten som skal ta alle bildene og det er veldig betryggende så jeg tror det bare blir moro!

Når vi er ferdige på shoot tenker jeg meg en tur på SATS om det enda er åpent. En del av meg håper vi holder på så lenge at det er stengt, haha. Motovasjonen er ikke helt på topp om dagen og det er sjelden jeg faktisk følger planen om å dra på trening. Wopsi, godt jeg har fast PT time en gang i uken i hvert fall.

Kvelden skal bare være kos, lage noe god mat og se på film. Nei, unnskyld. Det er finale i svenske Melodifestivalen så det skal vi se på hehe.

SØNDAG

Hvis det er meldt fint vær tenker jeg vi går en lang tur med Trulte! Det er så fantastisk deilig for sjela. Jeg skal uansett vaske leiligheten, gjøre en del jobb, kure håret og ta selvbruning. Søndagen er ganske åpen og det er slik jeg liker det!

7 kommentarer
    1. Kan du lage en egen kategori om low FODmap dietten (det du har skrevet om dette) og oppskrifter du har lagt ut av oppskrifter som en low FODmap? 😀 Hadde hjulpet meg veldig nå ettersom jeg er i eliminasjonsfasen!

      1. Tusen takk! Hadde vært supert 😀 Ja, har sett endel oppskrifter der, bare gøy å se det i “hverdagslivet” også, og andre som legger ut hihi!

    2. Blir nok en fin helg dette, Andrea! Lykke til på shoot i morgen! Går nok fint med selveste Morten som fotograf! Fy søren, så dyktig han er!!! Goood helg! (snart, hehe) Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg