HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

SOLBRILLER HER / JAKKE HER / BUKSE HER / SKO HER

FREDAG

Jeg må rett og slett la formen styre dagen i dag. I går kjørte jeg litt for hardt på (selv om det jeg gjorde seriøst var å drikke kaffe på café, ta en tur på Sørlandssenteret og ta bilder va Morten) og ble liggende og sove hele ettermiddagen fordi jeg var utslitt. Jeg er ikke så god på å ikke være i form, alt for rastløs. Så hva dagen i dag bringer får vi nesten se på. Jeg har et prosjekt hvor jeg jobber meg gjennom alt skittentøyet, vask for vask. Det har hopet seg skikkelig opp, men jeg skal bli kvitt absolutt alt, hver eneste truse og sokk. Det skal jeg alltids klare uansett hvordan formen er.

Ellers så blir det nok en del Mac tid, i alle fall så mye jeg orker. Jeg har planlagt noen innlegg jeg vil få ut i livet. Haha, det hørtes rart ut. Ja, så skal Morten og jeg bestille flybilletter! Han kom videre fra NM kvalifisering ni vannsklie i Sørlandsbadet og skal delta i NM i Tromsø i mars, woho. Jeg skal selvfølgelig være og heie, så håper jeg vi får litt tid med kjente og kjære i byen når vi er der.

Åh, ja vi skal jo på kino! Vi skal se den nye Fjolls til fjells-filmen, datenight 🙂

LØRDAG

Yei, lørdag og denne lørdagen blir så bra! Jeg skal møte en venninne i byen og vi skal på afternoon tea. Hvor koselig er ikke det? Jeg elsker å lunsje ute på lørdager og det at det er afternoon tea gjør det bare enda bedre. Det er visst er litt nyere sted i byen, jeg vet egentlig ingenting om det, men jeg gleder meg masse!

Jeg trodde vi ble ferdige med kjøkkenet her om dagen jeg, men tydeligvis så er vi ikke det. Vi mangler en overgangslist eller noe sånt? Haha, ikke helt kontroll her, men det var visst noe småpirk som skal fikses så vi får besøk av vår kjære veileder pappa som skal hjelpe oss nok en gang. Vi er så heldige som har han her, ellers hadde nok oppussingen blitt ganske vanskelig å gjøre på egenhånd.

Lørdag kveld blir bare kosekveld, kanskje pappa blir til middag? Så blir det film og godis i sofaen. Har dere noen filmtips? Jeg liker søte, romantiske komedier 😀

SØNDAG

På søndag skal Morten ta bilder av Maren og jeg lurer på om jeg skal snike meg med og få noen bilder selv, hehe. Han skal få ta av Maren først så benytter jeg anledningen når vi først er i byen. Er ikke det gøy, forresten? At Morten har blitt så flink at flere bloggere ønsker å bruke han som fotograf! Jeg er så stolt og han er virkelig flink. Bildekvaliteten har skutt fart siden han kom inn i livet mitt og fikk litt opplæring, haha. Nå er han mye flinkere enn meg som ikke klarer å holde kameraet rett en gang.

Når han er ferdig på jobb skal vi til Lindesnes på besøk til broren hans og samboeren. Vi skal først ut på en gård så hundene våre kan løpe fra seg og leke med fritt spillerom, før vi drar hjem til de for å ha spillkveld! Jeg elsker spillkvelder, mitt eneste problem er at jeg blir litt for ivrig (les: aggressiv) underveis… Det går nok fint, haha.

Så, det er min helg! Skal dere noe moro? 🙂

 

8 kommentarer
    1. Høres ut som tidenes koseligste kveld! Brettspill er det beste som finnes, telte over brettspillene våre her om dagen..47 brettspill, haha, litt nørd.
      Gjerne fortell hvordan fjolls til fjells filmen er! Vurderer å se den.

      For min del går turen til flyplassen om to timer. Skal på venninnetur til Riga med ei venninne, wihuu!
      Ha en super dag, og god bedring <3

    2. Koselige planer da! 😀 Date night med litt vin og prat i kveld, løping og alenetid med masse sjokkis og tv kos i morgen!
      I like! 😉 Og, jaaa! Gud, SÅ dyktig Morten er på å ta bilder altså! Helt villt! God Fredda’s klem fine deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg