HELGENS PLANER

Reklame | NuNoo / annonselenker NA-KD og Nelly

KJOLE HER / VESKE NUNOO

FREDAG

Morten drar avgårde på jobb kvart på åtte så jeg er alene med Trulte på formiddagen. Heldigvis pleier hun å ha ne ganske lang powernap etter morgenturen så da kan jeg få litt arbeidsro. Jeg skal prøve å ta noen bilder til et samarbeid med kamerastativ og selvutløser så vi får se hvordan det går, haha.

I tolvtiden setter jeg kursen mot byen hvor jeg skal møte Maren! Vi skal jobbe og ta bilder sammen før vi avslutter med lunsj på favoritten Panda Panda. Det er så koselig å ha noen å jobbe med, man blir veldig fort ensom i dette yrket, særlig uten noen form for management eller “blogghus”.

Ettermiddagen blir det Trulte-tid, pakking til Oslo, meksikansk gryte og kosekveld med mine to favoritter.

SKO HER

LØRDAG

Jeg setter meg på bussen til Oslo og jeg gleder meg faktisk, haha. De bussene er så digge, men man må riktignok reservere et av setene helt foran i bussen og det må være dobbeltdekker. Der blir det podcast og sikkert en powernap før jeg ankommer hovedstaden.

Når jeg er fremme drar jeg rett til Marte så skal vi finne på noe gøy, eller ligge på sofaen (hvem vet). Etter hvert drar jeg videre til Emilie hvor jeg skal overnatte og gjøre meg klar for kvelden! Vi skal nemlig feire vår felles, fantastiske venninne, Martine sin bursdag! Det blir såååå koselig.

SØNDAG

Jeg har booket en sen buss hjem til Kristiansand så jeg kan slappe av og få litt ekstra tid med mine kjære. Jeg håper på regn så vi har en unnskyldning til å ligge inne, se på film og bestille takeaway mens vi snakker om gårsdagen, perfekt!

Det er vel det jeg rekker før jeg busser tilbake til Kristiansand.

4 kommentarer
      1. Så hyggelig å høre, tusen takk <3 <3 Jeg hører på Forklart av Aftenposten, Tvillingterapi med Vita og Wanda, Konspirasjonspodden og Baneheia. Kan også anbefale Andersen & Jakobsen og Alle & Bianca sin om du ikke har hørt de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg