HELGENS PLANER

Reklame | annonselenker Nelly, Monki, H&M

SOLBRILLER HER / JAKKE MONKI HER / GENSER H&M HER / BUKSE HER

God morgen fineste dere! Her har dagen nettopp startet og nå står hundelufting og frokost for tur. Jeg fikk faktisk sjokk i går kveld da jeg skjønte at det er fredag allerede nå! Januar var så seig og lang, mens den første uken av februar har flydd avgårde. Vel, vel. På tide å snakke om helgens planer.

FREDAG. Jeg skal prøve å komme meg en tur på trening. Planen er en rolig overkroppsøkt, noe jeg egentlig hater haha. Derfor må jeg ha med meg Morten som PT! Jeg pleier å være veldig flink på trening, men akkurat når det kommer til overkropp har jeg 0 motivasjon.

Morten reiser avgårde rundt klokken tolv for å gå skiløp. Trulte og jeg blir hjemme alene og skal bare kose oss. Vi skal trene litt på det vi har lært på valpekurs, når hun tar sine daglige powernaps skal jeg skrive og redigere bilder og så skal vi gå en god tur! Deretter står vasking av leiligheten for tur før jeg får besøk av en venninne i kveld. Jente- og valpekveld, hihi. Hun tar med hunden sin så det blir spennende å se om de to går overens.

LØRDAG. Aaah, lørdag. Ingen store planer. Ufattelig deilig! Det er dessverre meldt regn her, men jeg skal prøve å komme meg opp tidlig nok til at jeg får til en ganske god tur med Trulte før det verste været setter i gang. Det er utrolig deilig å starte dagen på den måten.

Planen for resten av dagen er å bytte sengetøy, rydde på plass klesvasken og sette på ny, samt å til butikken (det er tidenes oppoverbakke når jeg skal hjem så dette gjør jeg aldri, men Morten har bilen og det er for kort til å busse) for å handle inn til vi skal feire pappa på mandag!

Morten kommer hjem på kvelden en gang og da skal vi kose oss med taco og film ❤️

SØNDAG. Dette blir bare en kosedag. Det er meldt masse regn her i Kristiansand så det blir ikke noe særlig utendørsaktivitet på meg denne dagen. Jeg tenker å bruke dagen på planlegging av uken som kommer, svare på alle kommentarer om jeg ikke har fått gjort det innen da og forberede en del jobb. Så skal jeg bake kake til pappa sin bursdag og ellers er dagen egentlig ganske ledig. Kanskje vi finner på noe gøy, hvem vet?

Skal dere noe spennende i helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg