HELGENS PLANER

Reklame | annonselenke Nelly

TOPP HER / ØREDOBBER ZARA

FREDAG. Dette er definitivt den dagen i helgen med mest planer. Morgenen starter med jobb og hundelufting før Morten og jeg skal på en PT time sammen klokken elleve. Vi skal løpe, noe jeg er veldig spent på med tanke på mitt vonde kne… Så skal jeg hjem, dusje, fikse meg og spise lunsj før vi får besøk av moren til Morten. Vi skal ta en liten bytur, noe som blir veldig koselig! Kvelden avsluttes med ost- og vinkveld sammen med to venninner.

LØRDAG. Hvis været er fint tenker vi å starte dagen med en lenger tur i skogen sammen med Trulte. Jeg krysser fingrene for sol, eller i hvert fall opphold! Senere må vi til Sørlandssenteret for å hente robotstøvsugeren vi har bestilt. Jeg har ikke rukket å hente den enda, men herregud som jeg gleder meg til å få den i hus. Har jeg sagt at Trulte har begynt å røyte noe helt vanvittig? Jeg støvsuger og en halv dag senere ser det ut som om det ikke har blitt verken støvsugd eller vasket på flere uker. Kvelden skal jeg bruke til å koble av, spise god mat og bare ligge på sofaen og se en film med den fine, lille familien min etter en hektisk uke.

SØNDAG. Leiligheten skal støvsuges og vaskes. Jeg må gjøre noe regnskap, planlegge uken som kommer, planen er en spinningtime klokken ti etterfulgt av å finne ny kjole til Vixen fordi den jeg hadde planer om å leie ble leid av en annen som skal på Vixen haha. Så skal jeg egentlig bare jobbe. Det er mye video om dagen og det tar så mye tid… I tillegg må jeg ha kontroll på bloggen utenom så søndag er min bloggdag. Da skal jeg ikke røre en eneste video (bortsett fra den som kommer ut på bloggen).

10 kommentarer
    1. Hei! Hunder røyter, og egentlig gjennom hele året. I perioder der det er verre, sånn som når underulla røytes, så er det virkelig en tålmodighetsprøve. Et lite og godt tips er å kjøpe en god børste, og gi henne en skikkelig omgang hver dag. Det hjelper, og bonusen kan være å samle den utrolig myke ulla opp i en pose. Når der er blitt en del så kan det lages garn, det mykeste og varmeste garnet som finnes, og strikk en lue, et skjerf, eller en genser😊
      Jeg lurer litt på om det er så lurt med robotstøvsuger når dere har et lite dyr. Vil ikke det lage stress for hunden, og dette pågår mye av dagen. En urolig og nervøs hund kan bli følgene. Det følger mye arbeid og ansvar med å ha et lite dyr som skal ha et godt liv. Håper at dere får det til å fungere.

    2. Ønsker dere en fin helg 😊 vet ikke om du har hørt det men Morten har nå sagt unnskyld på podcast også nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg